• Een normale schooldag, je hebt de pech dat je een beetje laat bent door die harde wind en je komt hijgend het schoolplein opgefietst. Vervolgens kan je het ene fietsenrek niet in omdat die congierces zo'n ego hebben dat ze hun auto ervoor zetten, zodat niemand in dat fietsenrek kan -En ja dat kan dus echt wel 5 minuten schelen bij ons om op tijd te komen) Vervolgens kom je dan te laat in de les, en wilt eventjes je spullen wgleggen. MAG NIET! je moet met spullen en al naar de afdelingsadministratie gaan zodat je een te laat briefje kan halen. Staat daar al een enorme rij van mensne die te laat zijn, waardoor je ook nog eens een stuk van de les mist. En dan wil je dus na de uitleg voor school achter de computer. KAN NIET!, de computers op je afdeling zijn weggehaald, zodat je alleen nog maar heel af en toe op de laptops kan als je geluk hebt bij Nederlands of Biologie.
    Egohoofden van leraren. grumbl.

    School sucks.

    'It's high school and it sucks'


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat soort dingen gebeuren bij ons ook weleens, om de leraren daar voor dood te wensen? Nee.
    Ik bedoel: Een te laat briefje halen, omdat je te laat bent, is toch uiteindelijk wel terrecht? Want als ze het niet doen, kan je te laat blijven komen. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I know, ik wens ze niet dood. Ik word er alleen chaggie van.

    Junns schreef:
    'It's high school and it sucks'

    Daarom ben ik blij dat ik mijn middelbare school al heb afgerond.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    waar mensen zich druk om maken.
    kom gewoon op tijd en je hebt geen probleem?


    i hate everyone

    Ik snap het probleem niet.
    Een te laat briefje als je te laat bent is terecht en nog niet eens zo'n ramp
    en het is toch logisch dat je onder de les niet zomaar op de computer kan?
    -Of ligt dit nu helemaal aan mij?-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En die leraar gaat natuurlijk lekker in z'n autootje naar school, dus heeft hij lekker nergens last van. Ik kan mij hier ook heel erg over opwinden.


    Life is hard and then we die

    Tsja, had je gewoon op tijd naar school moeten gaan? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bro schreef:
    Dat soort dingen gebeuren bij ons ook weleens, om de leraren daar voor dood te wensen? Nee.
    Ik bedoel: Een te laat briefje halen, omdat je te laat bent, is toch uiteindelijk wel terrecht? Want als ze het niet doen, kan je te laat blijven komen. (cat)

    Dan kun je beter wensen dat ze ziek zijn, en daardoor uitvallen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik haat school en die leeraren(6)


    Not all those who wander are lost

    Junns schreef:
    'It's high school and it sucks'

    Amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Jup, life's a bitch.


    You are beautiful, you are love.

    Wat kut :S

    Mee eens, school is de kutste plek op heel deze aardbol :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja, dat is balen voor je.
    Heb ik nooit last van.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Junns schreef:
    'It's high school and it sucks'


    They fell in love, didn't they?