• Het is bijzonder moeilijk om een passend jurkje te vinden voor je lichaamstype. Vooral je achterwerk kan al eens roet in het eten strooien. Weten welk soort bips je hebt, kan je zoektocht daarbij een pak vergemakkelijken.

    De vrouwelijke achterwerken kunnen in 4 verschillende fruitsoorten worden onderverdeeld: de tomaat, aardappel, peer en nectarine.

    Tomaat
    De tomaat is de meest voorkomende bipsvorm. Het achterwerk van een tomaat-vrouw is rond en 'sappig'. Omdat dit soort billen in zo'n goede staat verkeerd, is het perfect om mee te pronken. Kies daarom voor een strak jurkje dat de billen extra accentueert, maar zorg ervoor dat het ook een verstevigend effect heeft. Zo blijven je billen gedurende de hele dag in perfecte vorm.

    Aardappel
    De aardappel is het tweede meest voorkomende figuurtype. Net zoals bij een aardappel zit dit achterwerk vol bulten en inhammen. Kies daarom voor een jurkje dat je achterwerk enkel aan de onderkant wat accentueert. Een jurkje, dat nauwer toeloopt aan de benen is daarbij perfect.

    Peer
    De peervormige kontjes zijn dun aan de bovenkant, maar hebben erg dikke, hangende billen. Dergelijke bipsen kunnen maar moeilijk verstevigd worden. Een loshangend jurkje is dan ook de beste keuze voor deze billen.

    Nectarine
    De nectarine-vorm heeft veel vergelijkingspunten met een tomaat, maar is nog perfecter van stevigheid. Ze zijn even vol en rond, maar hangen minder snel door dan een tomaat. Ook met deze bips kan je allerlei strakke jurkjes aandoen.




    > Ik denk dat ik Nectarine-billen heb, hehe.
    Wat voor 'bips' heb jij?

    _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sniper schreef:
    Holy crap O_o

    Hehe, dat dacht ik ook toen ik het zag staan. : D
    'Daar moet ik een topic over maken!' vond ik. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Milim schreef:
    Geen idee.. Een dikke (':

    =)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 14:05 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een dienblad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik denk een tomaat :'D


    Even a white rose has a black shadow.

    Hahahahaha, dan word dat echt verdeeld in fruitsoorten ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Degene met het meeste vet (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Milim schreef:
    Geen idee.. Een dikke (':


    Hope goes lost but never dies.

    Ehhhhhhhhhh


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Milim schreef:
    Geen idee.. Een dikke (':


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik gok op de tomaat xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb geen flauw idee, echt niet x'D


    -

    BARCA schreef:
    Ik denk ook de Nectarine-billen (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    Tomaat of nectarine denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben een tomaat (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Fer sure Aardappel :P


    Life is hard and then we die