• Het is bijzonder moeilijk om een passend jurkje te vinden voor je lichaamstype. Vooral je achterwerk kan al eens roet in het eten strooien. Weten welk soort bips je hebt, kan je zoektocht daarbij een pak vergemakkelijken.

    De vrouwelijke achterwerken kunnen in 4 verschillende fruitsoorten worden onderverdeeld: de tomaat, aardappel, peer en nectarine.

    Tomaat
    De tomaat is de meest voorkomende bipsvorm. Het achterwerk van een tomaat-vrouw is rond en 'sappig'. Omdat dit soort billen in zo'n goede staat verkeerd, is het perfect om mee te pronken. Kies daarom voor een strak jurkje dat de billen extra accentueert, maar zorg ervoor dat het ook een verstevigend effect heeft. Zo blijven je billen gedurende de hele dag in perfecte vorm.

    Aardappel
    De aardappel is het tweede meest voorkomende figuurtype. Net zoals bij een aardappel zit dit achterwerk vol bulten en inhammen. Kies daarom voor een jurkje dat je achterwerk enkel aan de onderkant wat accentueert. Een jurkje, dat nauwer toeloopt aan de benen is daarbij perfect.

    Peer
    De peervormige kontjes zijn dun aan de bovenkant, maar hebben erg dikke, hangende billen. Dergelijke bipsen kunnen maar moeilijk verstevigd worden. Een loshangend jurkje is dan ook de beste keuze voor deze billen.

    Nectarine
    De nectarine-vorm heeft veel vergelijkingspunten met een tomaat, maar is nog perfecter van stevigheid. Ze zijn even vol en rond, maar hangen minder snel door dan een tomaat. Ook met deze bips kan je allerlei strakke jurkjes aandoen.




    > Ik denk dat ik Nectarine-billen heb, hehe.
    Wat voor 'bips' heb jij?

    _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het lijkt erop dat ik geen van die 4 heb .__.
    Ik heb maar gewone Julia-billen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk ook de Nectarine-billen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nectarine _o_

    Tomaat of nectarine denk ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De aardappel is het tweede meest voorkomende figuurtype. Net zoals bij een aardappel zit dit achterwerk vol bulten en inhammen. Kies daarom voor een jurkje dat je achterwerk enkel aan de onderkant wat accentueert. Een jurkje, dat nauwer toeloopt aan de benen is daarbij perfect.


    Hoe kan je bulten en inhammen in je billen hebben? ;o



    Ik heb een tomaat of nectarine.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geen idee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik denk van alles wat, maar er mag bij mij wel wat vet af.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    tomaat / nectarine. x'd

    wat een topic! (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Geen idee.. Een dikke (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tomaat of Nectarine.
    haha, geweldig dit topic.

    Je hebt ook nog de appelvormige kont hoor.
    En die vind ik het mooiste van allemaal.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik denk dan maar de tomaat,
    :'D
    maar iig weet ik het niet haha.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 12:55 ]

    Holy crap O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Milim schreef:
    Geen idee.. Een dikke (':


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tomaat of nectarine, gok ik.