• Hay,
    Ik wil een nieuwe story beginnen, maar wil graag jullie mening. Ik weet ook niet zeker of ik het 16+ moet maken of niet.
    Dus? wat vinden jullie, en willen jullie ook je mening geven of je het zou gaan lezen of niet?


    La story:

    Daphne heeft weinig tijd voor een normaal leven, ze leeft overal, en altijd. Als ze op straat word ondekt door een manager krijgt ze een platencontract aangeboden, ze ziet dit al helemaal zitten en duikt de muziek wereld in, toch trekt de duistere kant haar meer en loopt het helemaal mis. De drugs worden haar teveel en ze pleegt zelfmoord. Toch?! Haar lichaam word onder een brug gevonden en thuis liggen briefjes waarop staat dat ze zelfmoord wilde plegen, de politie vertrouwd de zaak toch niet en start een onderzoek, ze is vermoord. De ex van Daphne word als schulidg bevonden en er word een rechtzaak tegen hem op gezet. Gedurende het onderzoek worden eerdere moorden ook in verband gebracht met het lichaam van Daphne, maar de dader zelf is spoorloos.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:50 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    fail.. m'n zusje wou reageren gaat ze niet uitloggen..

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:02 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dankje, maar ik vind het goed klinken! en o trouwens, ik ben niet faalend.


    Solen kommer fortfarande ingenting.