• ik ben bi en ben er gelukkig mee. heb relaties met jongens gehad maar ook met een meisje. mijn moeder heeft er nog steeds moeite mee en thuis praten we er niet over. terwijl ik dat wel wil maar ik laat het maar zo. op school is het afschuwlijk. ze accepteren het niet. hoe denken juilie erover en vallen juilie op jongens of op meisjes of allebie?

    Hetero, en idc, dat moet iedereen voor zichzelf weten, mij boeit het niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben gewoon hetero, maar ik heb helemaal nergens iets tegen. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    wat boeit het op welk geslacht je valt '-,-

    Hom's zijn geniaal, Bi mensen zijn ook heel gezellig en ik ken geen lesbies xD maar die zullen ook wel heel gezellig zijn :D
    Ik vond dat je het allemaal zelf moet weten, zolang je maar gelukkig bent;)

    Ben zelf hetreo btw :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Hetero...
    maar bi is niks mis mee..
    Je moet iedereen accepteren zoals die is

    Ik val zowel op meisjes als op jongens. Maar aangezien ik slechte ervaringen heb met jongens, zijn het toch vooral meisjes.. En het kan me helemaal niks schelen wat anderen ervan vinden :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Crime schreef:
    Ik ben gewoon hetero, maar ik heb helemaal nergens iets tegen. :Y)

    Hoezo gewoon?(niet kwaad bedoelt).
    Ik weet het eigenlijk niet zeker,ik ben nog nooit verliefd geweest,maar ik denk dat ik hetero ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik denk dat ik hetero ben.
    en mij maakt het niet uit of je homo/etc bent. zolang je maar gelukkkig bent :3

    Ik weet het nog niet?


    your eyes are like stars in the night.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo gewoon?(niet kwaad bedoelt).
    Ik weet het eigenlijk niet zeker,ik ben nog nooit verliefd geweest,maar ik denk dat ik hetero ben.

    Ehm, ik denk dat hetero nog steeds standaard is hoor.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hush schreef:
    Ik val zowel op meisjes als op jongens. Maar aangezien ik slechte ervaringen heb met jongens, zijn het toch vooral meisjes.. En het kan me helemaal niks schelen wat anderen ervan vinden :Y)


    met jou kan ik praten;)

    Ik ben nog nooit verliefd geweest dus dat is voor mij nog een geheim wat ik ben, maarja. Zelf heb ik er niks tegen, homo, bi lesbisch. 'Het zijn toch ook mensen?' denk ik vaak. Al zou ik het zelf liever niet zijn, idd omdat mijn omgeving dat absoluut afkeurt, niet dat ik al echt geaccepteert word maarja.

    Hetero op het moment x'D Tsja geen idee wat de toekomst voor mij in petto heeft. Maar het maakt mij niks uit als mensen op beide geslachten vallen of op dezelfde. Ieder z'n ding (:


    -

    Ik ben nog nooit verliefd geweest; dus ik zou 't niet weten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:55 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jammer dat je niet geaccepteerd word op school!
    ik ben hetero, denk ik? x]
    ik heb ook niks tegen bi/lesbisch/homo. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Crime schreef:
    (...)
    Ehm, ik denk dat hetero nog steeds standaard is hoor.

    Ik ben zelf van mening dat niemand echt 100% hetero is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.