Ik zou hem wat raar bekijken, proberen mijn gezicht in plooi te houden enzo.
En dan zou ik hem heel beleefd een handtekening vragen en die vervolgens geven aan iemand die hem graag wilt hebben.
Als ik door zou hebben dat het hem was, zou ik hem een handtekening vragen voor mijn zusje, en op de foto willen, gewoon als het bewijs dat ik hem heb ontmoet, en dan zou ik die foto uitprinten en die op een dartbord plakken en daar mijn agressie op kwijt willen
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
Hmm, ik ben geen fan, geen hater, maar neig wel meer naar de hater kant als het gaat om z'n liedjes :'] Maar ik denk toch dat ik even met m'n mond open ga staan van 'omg it's Justin Bieber', omdat ie zó beroemd is....
I don't know.
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Ik zou gezellig met hem praten en zeggen dat ie z'n kop echt kaal moet scheren. En als ie echt zo arrogant is zal ik hem eens goed vertellen dat hij normaal moet gaan doen, omdat z'n ego straks bekender word van Justin Bieber hemzelf. En anders sla ik hem.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.