• mensjes , ik ga een gloed nieuwe serie maken , en ik heb rollen nodig

    wil je erin .. vul dan even dit in :


    naam :
    leeftijd :
    karakter :
    Likes :
    hates :
    de rol die je wilt :

    Vriendin van Monique ( BEZET DOOR TOMxKxBITCH )

    Zus(je) van Monique ( BEZET DOOR LenLtwensXxX & SceneBitch )

    Andere vriendin van Monique

    vriendin van monique die later in de serie vriendin van Tom word ( BEZET DOOR YOUxFUCK )

    Vriendin van Georg ( later in de serie )
    ( BEZET DOOR kimxgeorg )

    Vriendin van Gustav ( later in de serie ) ( BEZET DOOR xTaraxJacQx )

    plaatje [ link ] :
    tekstje :


    P.S. ik kies niet de eerste de beste maar die er het best bij past

    vriendin van monique die later in de serie vriendin van Tom word

    naam : Tara

    leeftijd : 16

    karakter : Lief, Bitchy, vrolijk

    Likes : Schoppen,

    hates : School

    de rol die je wilt : vriendin van monique die later in de serie vriendin van Tom word

    plaatje [ link ] :C:\Users\Tara\Pictures\Emo_girl_02.jpg

    tekstje : Je houd van korte rokjes en inkijk t-shirtjes. Heel donker bruin haar. je bent bitchy

    Asjebliefd

    zeg je wel wie de rol heeft?of als ik hem heb?

    naam : Say

    leeftijd : 15

    karakter : Lief voor wie lief voor mij is, help mn vrienden altijd, koppig en nieuwsgierig, kan druk en rustig zijn, vertrouw mensen niet snel.

    Likes : TH, Avril Lavigne, onweer, schrijven en tekenen, petten (draag ik vaak)

    hates : SCHOOL!! HUPPELS!! SCHOOL!!

    pic: http://i99.photobucket.com/albums/l317/hitchaser/avril_lavigne_not_just_a_pretty_fac.jpg

    de rol die je wilt :Vriendin dei later vriendin Tom word


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    yay ik heb de rol:D

    Mag ik dan de vriendin van Gustav worden?

    naam : Say

    leeftijd : 15

    karakter : Lief voor wie lief voor mij is, help mn vrienden altijd, koppig en nieuwsgierig, kan druk en rustig zijn, vertrouw mensen niet snel.

    Likes : TH, Avril Lavigne, onweer, schrijven en tekenen, petten (draag ik vaak), MUSIC!

    hates : SCHOOL!! HUPPELS!! SCHOOL!!

    pic: http://i99.photobucket.com/albums/l317/hitchaser/avril_lavigne_not_just_a_pretty_fac.jpg

    de rol die je wilt :Vriendin dei later vriendin Tom word


    tekstje:
    Hai ik ben Say en iki wandel al 15 jaar vrolijk rond op deze wereld! Noujah niet altijd, een half jaar gelee zat ik in een dip maar daar hebben we het nu niet over! Ik hou erg van muziek en uitgebreide tekeningen maken, en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten. Mijn vriendin zijn alles voor me!!
    O ik moet weg!
    Doei! Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    naam : Say

    leeftijd : 15

    karakter : Lief voor wie lief voor mij is, help mn vrienden altijd, koppig en nieuwsgierig, kan druk en rustig zijn, vertrouw mensen niet snel.

    Likes : TH, Avril Lavigne, onweer, schrijven en tekenen, petten (draag ik vaak), MUSIC!

    hates : SCHOOL!! HUPPELS!! SCHOOL!!

    pic: http://i99.photobucket.com/albums/l317/hitchaser/avril_lavigne_not_just_a_pretty_fac.jpg

    de rol die je wilt :Vriendin dei later vriendin Tom word


    tekstje:
    Hai ik ben Say en ik wandel al 15 jaar vrolijk rond op deze wereld! Noujah niet altijd, een half jaar gelee zat ik in een dip maar daar hebben we het nu niet over! Ik hou erg van muziek en uitgebreide tekeningen maken, en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten. Mijn vriendin zijn alles voor me!!
    O ik moet weg!
    Doei! Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    tnxs.x333


    *He's the one.

    sayXkiss sorry maar de rol die jij wilt is al bezet..

    hier heb je de info, sgat !

    naam : Roxy

    leeftijd : 14 jaar

    karakter : beetje een bitch en wat arogant maar als ze zin heeft is ze ook wel lief

    Likes : skaten en rondhangen met vrienden, lollypops

    hates : huppelkutjes, ruzie

    de rol die je wilt : zusje vn monique

    plaatje: http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    Haiix

    ik ben op de wereld gedropt 14 jaar geleden in 1994 dus en men ouders gaven me de naam Roxy .
    het schijnt dat ik ngal een bitch bent en soms wel arogant ben. maarja zo ben ik nu eenmaal.
    ik hou van te gaan skaten. en rondhangen met vrienden. ik ben verslaafd aan lollypops. ik heb een haat aan ruzie, en huppelkutjes.
    goodbye <33


    A. ikmisje.

    IK MOET NU OOK NOG EEN TITELL !!! :o:|
    HELPPPPP

    over wat gaat je serie dan kan ik is nadnken vr een tittel <


    A. ikmisje.

    hij gaat over,,, xD
    jaa .. ik zelf dan .. ik weet al iets :P :D

    naam : Shari

    leeftijd : 15, bijna 16 :D

    karakter : Stil, verlegen, heb m'n eigen ding. Verder.. bij vrienden heel erg:P.. soms last van eigenlol ¬_¬

    Likes : Tokio Hotel, m'n vrienden, muziek (rock), Drummen.

    hates : Huiswerk :X:P, mensen die zichzelf tha Bomb vinden!!,, en mensen die je laten vallen!! verder.. weet ik het eff niet:P

    de rol die je wilt : ik heb niet meer veel te kiezen he ¬_¬ je weet wel wat ik zou willen :p.. achja.. life goes on :P whahah sorry.. lol momentje (A)



    plaatje [ link ] : http://94.100.113.32/229400001-229450000/229402901-229403000/229402956_5_sFYD.jpeg

    tekstje : Nou, ik ben dus Shari. Ik drum sinds een half jaar. Ben groot tokio hotel fan.. en.. eehm.. verder houd ik gewoon van allerlei rockbandjes. Verder heel belangrijk.. Mijn vrienden staan op nummer 1! en daar komt niks tussen!!

    xx.

    (...)

    tekstje:
    Hai ik ben Say en iki wandel al 15 jaar vrolijk rond op deze wereld! Noujah niet altijd, een half jaar gelee zat ik in een dip maar daar hebben we het nu niet over! Ik hou erg van muziek en uitgebreide tekeningen maken, en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten. Mijn vriendin zijn alles voor me!!
    O ik moet weg!
    Doei! Xx Say


    Hoi!
    |Ik weer eerst een rol maar die heb ik niet dus ik wil opzich wel de rol die nu nog vrij is!
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...