• LOGBOOK

    03/03/2008

    7h00: Opstaan en klaarmaken

    8h50: Oma komt ons ophalen en we rijden achter Ilke

    9h31: Aankomst station Brugge. Normaal zouden we de trein gemist hebben want mijn peter deed er alles aan om de trein te missen, maar toen zag Naan dat hij 12min vertraging had!

    9h42: Trein vertrok richting Brussel Zuid

    11h30
    : Aankomst Vorst Nationaal. We werden daar zelf geïnterviewd door Radio2

    In onze rij stonden er gelukkig vriendelijke mensen, ook minder vriendelijke maarja, waarmee we konden babellen.

    12h00
    : TH begon aan de soundcheck^^

    13h30: Naan moest naar het toilet. Ik moest over dat rek zo kruipen met mijn rok en ik moest eerst mijn been erover smijten voor ik ergens mijn voet kon op steunen. Resultaat een blauwe plek . Ik heb daar dan zeker 1h of langer staan aanschuiven omdat er maar 2 van die festivalwc stonden [openbare toiletten dus ]

    Gelukkig stonden 2meisjes van in onze rij achter ons dus hebben we daar maar wat tegen gebabbeld

    14h00: Naan krijgt pijn in haar buik, het waren de zenuwen.

    14u30(of zo iets)
    : Naan kwam terug in de rij staan.

    Omdat er een paar luie fransen om de grond zaten, en het in de rij dus krap werd, heb ik maar weer met die andere meisjes van in het begin gebabbeld.

    Sass, Nel en ik zaten domme dingen te zeggen zoals \"Stel dat Bill tijdens de soundcheck zijn been breekt en het concert niet doorgaat?\" of \"Stel dat hij daardoor in een rolstoel zit en op het podium niet kan stoppen en in het plubliek valt?\"

    Nouja al van die stomme dingen dus om de tijd te doden.

    15h45: Sass, Nel en ik besloten dan maar het gebouw te bestuderen en we propeerden te kijken of we TH toevallig niet voorbij dat raam zagen passeren, wat dus echt niet goed ging omdat het een soort spiegeleffect had. Zagen we daar dan toch niet ineens wieltjes zeker

    16h30: Anti-THfans arriveren. Ze begonnen de fans uit te kakken en eentje toonde zelf zijn reet. Ik schat ze 13jaar

    De fans begonnen dan \"Fuck you\"met de vinger erbij en \"Tokio Hotel\" te roepen. Toen de flikken kwamen, zongen ze een toontje lager die sukkels, we hebben ze dan niet meer gezien.

    17h30: De deuren gingen open

    17h50: We entered the building!

    En vriendelijk man,die daar stond te wachten voor ze dochter terwijl zij naar school was en ook nog eens voor me in de rij stond, zei dat hij wist waar de beste plaatsen waren en hij vond het geen probleem als we bij hun zaten. Hij noemde ons \"Meisje van Brugge\"

    Het waren echt goeie plaatsen. We zaten gewoon recht voor het podium.

    Toen konden we alleen maar wachten.

    Iedereen riep Tokio Hotel en schreeuwde eens ik deed ook soms mee, maar spaarde toch vooral mn stem voor straks. Die man zei zelf \"Daarnet was je toch wat kalmer.\" waarop ik zei: \"Het concert is zelf nog niet bezig.\"

    19h30: Een scherm ging naar beneden over een Coca Cola bal waar reclame opstond, maw een teken dat het bijna ging beginnen

    19h38: De lichten gingen uit en we stonden gelijk recht. Wanneer we het eerste lawaaitje hoorden die klonk als DUMDUM ging heel het plubliek uit zijn dak. Toen gingen die ijzeren platen in de lucht en viel een doek naar benden. Daar stond ik dan, oog in oog met Tokio Hotel. Mijn eerste reactie was eens goed roepen omdat ik ze eindelijk zag.

    Het eerste liedje was Break Away. Tijdens het liedje moesten we een blaadje in de lucht houden met daarop FREI voor de THA4-actie.

    Er volgden toen nog 20 andere songs.

    Geh was zeer raar om te horen omdat het met drum was.

    Tijdens Ready Set Go werd Bill zijn haar naar achter geblazeen en deden Chiaar en ik dat grappig beweginkje dat Bill doet in de clip. Ik kwam even niet meer bij.

    Tijdens Don\'t Jump en nog een ander liedje dat ik nu even niet meer weet, zat Bill boven op een platvorm.

    Tijdens Reden ging Bill op zijn knieën zitten voor Tom.

    Wanneer ze Forgotten Children zongen was het gewoon massa\'s stil in de zaal. Hiermee bedoel ik dat de meeste mensen zwegen of meezongen. Hij ging ook op zn knieën zitten

    Tijdens Rescue Me Had Bill ook zo\'n beertje van iemand in zijn handen en dat was natuurlijk massa\'s lief.

    En het leukste van al was dat iedereen stond te springen tijdens Final Day en Ich Bin Nich\' Ich.

    21h15: Ik zag Bill en co van het podium verdwijnen en de lichten gingen weer aan. Eigenlijk besefte ik het niet zo goed dat ik daar was echt het was gewoon geweldig.

    We stormden direct naar beneden naar het winkeltje. Ik heb een t-shirt en 3posters gekocht. Eén van de posters is al gescheurt door mijn kleine zusje

    21h33: De trein vertrekt richting Brugge

    23h00: Aankomst in Brugge



    04/03/2008

    Wanneer ik op school aan kwam, vlogen mijn vriendinnen direct naar me om te vragen doe het was. Ik bleef maar doorratelen ookal was ik hees. Ik heb veel mogen horen \"Ben je nu nog niet klaar?\"

    \'s Avonds begon ik al wat depri te worden omdat ik zo graag terug wou.


    05/03/2008

    Steeds hees van al het gebabbel van de dag ervoor.



    SETLIST :

    01. Break away

    02. Final day

    03. 1000 Oceans

    04. Live every second

    05. Love is dead

    06. Sacred

    07. Scream

    08. Black

    09. On the edge

    10. Ready set go

    11. Reden

    12. Wir sterben niemals aus

    13. Don\'t jump

    14. Geh

    15. Ich bin nicht ich

    16. Rais your hands together

    17. Monsoon

    18. In die nacht

    19. Rescue me

    20. Forgotten Children

    21. By your side

    *Ja ik vond dit niet echt in het Tokio Hotel gedeelte passen, vandaar...*


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    das veel


    Life is hard and then we die

    leukja,


    -

    Ik mis het^^
    ik was op die dag men ticket voor werchter gaan ophalen :Y)


    Your Butt is Mine!

    waarom staat dit bij muziek, dit hoort toch bij concerten?

    waarom staat dit bij muziek, dit hoort toch bij concerten?
    ja ik zag dat neit staan, zal erover gekeken hebben bij deze mods.. verspijt het maar


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Was dat dan de eerste keer dat je Tokio Hotel zag?

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik mis het^^
    ik was op die dag men ticket voor werchter gaan ophalen :Y)



    Ik begrijp dat wel, sorry dat ik dat eerst niet deed (flower) (K)(flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Was dat dan de eerste keer dat je Tokio Hotel zag?

    Xx
    jap [A]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jap [A]

    Ik had ze al eerder gezien bij de TMF-awards ^^
    En dan 3 maart en daarna WB.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    (...)
    Ik had ze al eerder gezien bij de TMF-awards ^^
    En dan 3 maart en daarna WB.

    Xx
    ik mocht niet, en zat toen voor de tv x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    een jaar gaat snel hè? n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    > Verplaatsing naar 'Concerten'


    Tanya is de beste.

    een jaar gaat snel hè? n_n

    Te snel :'(
    ik wil ze terug ..


    Your Butt is Mine!

    Geweldíg!
    Ik heb vandaag alvast alles nogeens verteld over mijn ervaringen 4 maart!
    Morgen hebben ze geluk en krijgen ze het allemaal nog eens te horen! (A)

    Écht, ik herinner het me nog als de dag van gister!


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Te snel :'(
    ik wil ze terug ..

    Dat komt nog wel echt waar hoor wees niet bang
    (K)(K)(K)(K)


    Niet geschoten is altijd mis..