• Het idee is om 60 dagen lang iedere dag een brief aan een seizoen te schrijven dus; vandaag aan de lente morgen aan de zomer over morgen aan de herfst en daarna aan de winter en dat dan 60 dagen lang. In seizoenen genomen is dat zo'n 15 jaar.
    En dan dat alle mensen schrijven per dag (wat voor hen eigenlijk per seizoen is) een brief aan het seizoen en hun verwachtingen voor het nieuwe seizoen en wat er in het vorige seizoen is gebeurt.
    Dus een aantal characters. En dat hoeft niet per see elke dag, want het kan ook best dagen inhalen. Maar het ultime doel is dan om het te bundelen.

    Voor als jullie het nog niet begrijpen de bedoeling is dus om je eigen karakter de bedenken en je schrijft vanuit je karakter in totaal 60 brieven aan een seizoen met wat je ervan verwacht en wat er het vorige seizoen is gebeurt.

    Natuurlijk als je mee wilt doen moeten we wel wat informatie van jullie weten en we moeten weten hoe je schrijft.
    name:
    age:
    gender:
    where the person lives (somewhere in England) :
    anything else?
    close family
    "best (girl) friend:
    girl/boyfriend:
    a random picture of the character(NO ONE FAMOUS):
    Dat willen we weten en post een stukje met hoe je schrijft.

    WAARSCHUWING: ALLES IS IN HET ENGELS: het hoeft niet persee foutloos te zijn daar word nog op gecontroleerd dus de fouten worden er wel uitgehaald.
    Unlimitedsky heeft dit project bedacht.

    my_little_star@hotmail.com mail het hier maar naar toe.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 13:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een mail gestuurd


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dus het gaat in totaal over een tijdspanne van 15 jaar ? Voor je personage dan ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Dus het gaat in totaal over een tijdspanne van 15 jaar ? Voor je personage dan ?

    Ja!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Ja!

    Ik vind 't een heel leuk project, maar om een verhaal met enige kwaliteit te schrijven over een periode van 3 maand, vind ik een dag nogal kort. (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    (...)
    Ik vind 't een heel leuk project, maar om een verhaal met enige kwaliteit te schrijven over een periode van 3 maand, vind ik een dag nogal kort. (:

    Je mag er ook langer over doen hoor. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb je een mail gestuurd!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    TakeMeHome schreef:
    Ik heb je een mail gestuurd!

    Mooi zo! We laten het je weten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moet ik dan verplicht elke dag wat schrijven? Want dat gaat me sowieso niet lukken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Moet ik dan verplicht elke dag wat schrijven? Want dat gaat me sowieso niet lukken.

    Nee je mag ook af en toe schrijven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeh, dat lijkt me echt leuk! Is het erg als mijn Engels niet top is? Ik kan het wel, maar soms is de grammatica niet helemaal goed of dat gebruik ik een woord verkeerd enzo.
    Als ik mee mag doen, dan stuur ik wel een mail :')

    EDIT: Je schrijft dat je naar een seizoen moet schrijven. Bedoel je daarmee dat we gewoon een brief schrijven in een seizoen en wat er in dat seizoen is gebeurd, of schrijf je echt een brief naar een seizoen toe? Dus dat je aan de zomer verteld wat er gebeurd is in de zomer? Want dat zou ik heel gaaf vinden:9~

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 16:37 ]


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    Oeh, dat lijkt me echt leuk! Is het erg als mijn Engels niet top is? Ik kan het wel, maar soms is de grammatica niet helemaal goed of dat gebruik ik een woord verkeerd enzo.
    Als ik mee mag doen, dan stuur ik wel een mail :')

    EDIT: Je schrijft dat je naar een seizoen moet schrijven. Bedoel je daarmee dat we gewoon een brief schrijven in een seizoen en wat er in dat seizoen is gebeurd, of schrijf je echt een brief naar een seizoen toe? Dus dat je aan de zomer verteld wat er gebeurd is in de zomer? Want dat zou ik heel gaaf vinden:9~

    Dat is niet erg dat word verbeterd. En inderdaad een brief naar en seizoen schrijven met wat je ervan verwacht en wat er hetvolgende seizoen is gebeurt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Nee je mag ook af en toe schrijven.


    Dan stuur ik je even een mail :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mag het ook ergens in het verleden zich afspelen, zeg maar in 1800 ofzo?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Mag het ook ergens in het verleden zich afspelen, zeg maar in 1800 ofzo?


    nou eigenlijk is het idee dat het zich in het nu af speelt omdat dat is waar ik vanuit start.

    Nouuu.. ik wil heus wel meedoen, maar ik heb geen idee of ik iedere dag een brief kan schrijven.. Al kan ik wel af en toe 2 brieven schrijven (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California