• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij: They should nuke 90 percent of the world.
    Ik: let me guess, the people that don't wanna give you a blowjob? ♥
    Hij: Hehehe you don't want to know what you do when you're drunk.
    Ik: nope i really don't wanna know XD
    Hij: You don't have to be butthurt about it jeez
    Ik: i guess i'll just shut up now :')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 10:48 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ‘‘doe het dan justin.. je hebt verloren bij een weddenschap, nu moet je haar wakker kussen..’’hoor ik ryan vaag zeggen. het dringt niet echt tot mij door, ik wil mijn ogen open doen maar die zijn vast geklapt,‘‘ze heeft een vriend !’’zegt justin die zich verzst, ik heb de neiging om te grinnikken maar dit is zoo grappig !‘‘ja nou en, hij is toch ook vree- doe het nou maar gewoon !’’zegt ryan ongeduldig, ik wil ook schreeuwen, ja bieber, doe het dan ! je durft het toch niet. ik hoor justin zuchten en ik hoor hem dichter bij komen, net als hij mijn lippen raakt pak ik hem om zijn middel en draai hem onder mij. hij kijkt me verschrikt aan maar ik grinnik.‘‘ogod, this feel so good !’’zeg ik blij.‘‘wat ?’’vragen justin en ryan te gelijk.‘‘ik heb net een kusje gekregen van dé justin bieber !’’zeg ik hyper, oh god, dit meen je niet.. justin grijnst, en ryan ligt in een deuk.‘‘je mag er nog wel 1 hoor.’’zegt hij lachend en tuit zijn lippen overdreven, ik begin te grinniken,‘‘maar, nu heb ik wat van jullie te goed, jullie maaktte mij wakker, met die discussie, dus nu wil ik dat ik jullie een keer wakker mag kussen.’’meteen beginnen ze te grijnzen. en knikken wild.‘‘maar dan hebben jullie wel een ballet jurkje aan.’’zeg ik serieus. meteen schudden ze hun hoofd,‘‘zelfs niet voor een kusje ?’’zeg ik lachend en kijk justin met knipperende ogen aan. hij grinnikt,‘‘nee.’’zegt justin serieus.‘‘oke dan niet.’’zeg ik lachend en ik laat me nog meet op justinn vallen.‘‘eey, bieber, je word zo gek van mij, dat je nooit meer een kusje wil !’’zeg ik lachend.‘‘zou je denken ?’’‘‘ik durf er om te wedden !’’ we horen gekuch en zien ryan staan.‘‘ik moet gaan ! byebye guys.’’‘‘k ben een meisje !’’roep ik hem nog achterna.‘‘mag ik hem niet eens uitzwaaien ?’’vraagt justin fake verdrietig.‘‘nee, ik lig wel lekker.’’‘‘ik niet.’’‘‘toch blijf je liggen, want liggen op dé justin bieber is gewoon iets wat je niet lke dag doet.’’‘‘dat klonk best verkeerd.’’zegt justin lachend.‘‘ik ben verkeerd.’’zeg ik mompelend, en ik dommel meteen weg. ik voel dat justin me iets opzij legt, en me dicht naar zich toe trekt, mischien is justin toch wel niet zo erg als ik dacht ?

    ‘‘awwh moet je ze nou zien liggen !’’hoor ik een mannen stem zeggen en ik hoor een vrouw grinniken.‘‘haha wat schattig.’’hoor ik de vrouw zeggen. ik doe mijn ogen open en ik zie mijn moeder en mijn vader in de deur opening staan, mijn vader is bijna altijd op zakenreis dus zie ik hem haast nooit.‘‘pap !’’roep ik en ik ren naar hem toen en spring in zijn armen.‘‘hoi lieverd.’’zegt hij lachend.


    Life is a beautiful struggle

    http://oi56.tinypic.com/n12oax.jpg


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    omdat ik eigenlijk nooit anders heb gewilt.


    effort never betrays you

    Even wist je niet wat je overkwam! Het moment was zo plotseling dat je bijna de neiging had om je terug te trekken. Maar gelukkig voor jou (én Taylor, hihi) deed je dat niet. Je herstelde je en vurig beantwoordde je zijn kus. Voordat je het wist was het alweer voorbij. Taylor keek je verschrikt aan toen hij de blik in je ogen zag. Hij interpreteerde die alleen een beetje verkeerd. “Nee!” Jammerde hij. “Het spijt me, ik kon me niet meer inhouden, ik…” Je legde een vinger op zijn lippen en glimlachte naar hem. “Je begrijpt me verkeerd geloof ik. Dit waren de mooiste dertig seconden van mijn leven.” Je gaf hem nog een zoen, maar nu net naast zijn mond. Taylors gezichtsuitdrukking veranderde van verschrikt naar opgelucht. “Ik kan het niet geloven.” Kon hij alleen maar zeggen. “Ik ook niet…” Fluisterde je. Taylor pakte je hand en even bleven jullie elkaar zwijgend in de ogen kijken. Toen schoot je iets te binnen. Félicia zat ook nog in de kamer hiernaast! “Misschien moet je even naar haar toe gaan.” Zei Taylor, alsof hij je gedachten kon lezen. “Ik wacht wel.” Je keek hem even aan en knikte toen. Je liep naar de slaapkamerdeur en klopte aarzelend. “Félies?” Vroeg je angstig. “Mag ik even binnen komen? Ik wil met je praten.” Geen gehoor. Je deed de klink naar beneden, maar de deur gaf niet mee. “Félicia!” Zei je nu harder. “Alsjeblieft, je kan niet eeuwig boos blijven. Het spijt me, oké?” Wat gestommel weerklonk en je hoorde de sleutel in het slot omdraaien. Een kwade Félicia stond nu voor je neus. “Ik ben zó ongerust geweest. Je had wel dood kunenn zijn!” Félicia’s onderlip trilde en een traan liep over haar wang. “Maar dat ben ik niet.” Fluisterde je en je gaf haar een knuffel. Ze duwde je weer weg. “Dat geeft je nog niet het recht mij naar de slaapkamer te sturen. Jullie hebben net geloof ik al genoeg privacy gehad?” Zei ze verwijtend. Mmm, ja, daar had ze wel gelijk in. “Het spijt me, Félicia. Hoe kan ik het goedmaken?” Daar wist Félicia wel iets op.


    whahaha x)


    JDN.

    Bruno Mars - Count On Me

    -Muziek topic


    effort never betrays you

    RosaCullen schreef:
    http://oi56.tinypic.com/n12oax.jpg

    Hey, jij ook op gSm =D


    JDN.

    You and I are the same. Perfect in our own weird way.


    They fell in love, didn't they?

    http://www.quizlet.nl/images/2010/44/ukoxoumjjdtsnuva.jpg


    Food.

    my_little_star@hotmail.com


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    I can't isn't a reason to give up, it's a reason to try harder.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Image and video hosting by TinyPic


    There are several things that I have been doing wrong.

    Oeps... dat ging verkeerd.
    Hij zoomde alleen 1000X in

    Didier MOH2010
    lekkertje


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.