• Wanneer rookten jullie voor het eerst? En hoe vond je het toen? Dat wil ik wel eens weten haha.
    Bij mij was het heel komisch, het was in december, en ik was dertien. En het was zo grappig. ‘Wie gaat eerst...’ ‘Ja doe jij maar.’ ‘Nee jij.’ ‘Oké oké ik doe al.’ *neemt trek* ‘Boh, best lekker, haha.’ :'D faaaail.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nog nooit gedaan, ben het ook niet van plan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GAYBUDDY schreef:
    ik was 9 toen ik mijn eerste hijsje kreeg, toen ging ik samen met een vriend van me, stiekem in de bosjesroken. (krul)
    maar verder rook ik nu al sinds het begin van de brugklas, maar ik mag roken van mijn moeder.

    TOETJE, jij moet stoppen met roken, anders ga je dood, staat zelfs op de pakjes. (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Visje schreef:
    (...)g

    He niet aan beginnen... Ik rook en ik heb er spijt van, het is moeilijk om te stoppen.. Bedoel het goed hoor


    Weet het. Maar gewoon om te experimenteren, ik ben niet makkelijk te manipuleren en ben niet impulsief.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Gheghe, toen zat in groep 7, en had een oudere vriend een pakje maboro laten kopen door tegen hem te zeggen dat mijn vader bezig was de huis te schilderen (krul)
    wat hij ook echt deed,
    en wij toen, met 3 vriendinnen, achter de jeugdzorg, stiekem roken gheghe :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 18:02 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb nog nooit gerookt en ik ben ook niet van plan het te gaan doen. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik was uh, 13 of 12 geloof ik xD
    mijn vader rookt ook, ik was daar en hij en zijn vriendin waren even naar de winkel, en het enige wat ik dacht was, roken dat gaan we eens proberen! Kreeg er toen alleen een gigantische hoestbui van xD


    Never forget the things that make you smile

    13, met twee vriendinnen waarvan een er eigenlijk een beetje aan verslaaft is/was. Ik vond het trouwens ook niet echt vies haha c;


    Be yourself