• ja nou kijk, ik wil dus een story schrijven, maar ik vind het moeilijk een verhaal in een bepaalde tijd te schijven. heeft iemand tips en wat vind jij persoonlijk het mooist in een verhaal passen?


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    hmm... begin spontaan te schrijven zonder er te veel over na te denken en de tijd waar het dan in staat,daarin schrijf je je heel verhaal hé.
    Als het si dat je 2 tijden door elkaar gebruikt moet je dit maar negeren (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind verleden tijd 't mooist.
    En je moet er gewoon wat aan gewend worden (; Begin gewoon te schrijven en doe voort in de tijd waarmee je begonnen bent. Normaal gezien komt 't instinctief. Allez, bij mij toch.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Ik vind verleden tijd 't mooist.
    En je moet er gewoon wat aan gewend worden (; Begin gewoon te schrijven en doe voort in de tijd waarmee je begonnen bent. Normaal gezien komt 't instinctief. Allez, bij mij toch.


    bedankt :Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn inleiding zet ik in de verleden tijd, maar het verhaal zelf schrijf ik het liefst in de tegenwoordige.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hmm, ik heb alle tijden wel eens geprobeerd, maar ik schrijf vooral in verleden tijd. En ik weet niet hoe, maar bij mij gaat het vooral automatisch.


    SLOAN.

    Ikzelf schrijf in verleden tijd en hij/zij vorm. Beiden vind ik het fijnste in zowel lezen als schrijven en voelt voor mij het meest natuurlijke aan. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik schrijf de inleiding meestal met verleden tijd, en het verhaal in tegenwoordige tijd, en het liefst schrijf ik met een ik-vorm. (:


    Life is a beautiful struggle

    verleden tijd is het mooist als je de ikvorm gebruikt, vind ik meestal. bij hij/zij vorm, vind ik het allebei mooi. en als je een eindje op weg bent in een verhaal, dan ga je automatisch steeds in de tijd schrijven die je eerder gebruikte. ten minste, dat heb ik altijd.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind de ik-vorm in verleden tijd het mooiste en fijnste om te lezen en te schrijven. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha, daar moet ik ook altijd op letten. Ik ben geneigd halverwege het verhaal in ene om te slaan. Maar ik probéér altijd in de verleden tijd te schrijven, omdat ik dat mooier vind. Maar het is maar net wat je zelf makkelijker vind. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen