• Wanneer rookten jullie voor het eerst? En hoe vond je het toen? Dat wil ik wel eens weten haha.
    Bij mij was het heel komisch, het was in december, en ik was dertien. En het was zo grappig. ‘Wie gaat eerst...’ ‘Ja doe jij maar.’ ‘Nee jij.’ ‘Oké oké ik doe al.’ *neemt trek* ‘Boh, best lekker, haha.’ :'D faaaail.

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

@ strobelight:
    Jah,maar legale drugs =)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

ik was veertien, niet zo heel lang geleden dus. met nieuwjaar. ik ga met veel jongens in het dorp om en iedereen rookte, behalve ik. we vierden ook met zijn allen nieuwjaar. we hadden de stoppen kasten kapot gemaakt met vuurwerk en hadden zware rookbommen gemaakt. het hele dorp was donker en mistig. we gingen achter een huisje staan tegen mensen die boos zouden worden. toen was het zo van. neem een hijs, neem een hijs. er is tog niemand die je kan zien. ik wou niet toegeven tot ze die sigaret gewoon bijna in mijn mond duwde. met mijn domme kop nam ik een hijs en nu rook ik ongeveer een half pakje per dag als ik sigaretten heb. ik kan ook gerust een paar dagen zonder. maar dan word ik panisch en chagarijnig.

(dance)

yes i'm dumb! okay? now move on.

reyon schreef:
    @ Turnsole
    Stiekem vind ik het schattig dat jij bezig bent daar een leeftijd op te plakken. Maar da's niet negatief hoor :')

Normaal zou ik daar gewoon "wtf" op hebben geantwoord, maar omdat ik niets anders kan doen dan eens zijn met jou doe ik het niet. Ik ben nogal georganiseerd

[ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:57 ]

Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

Bigfoot schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt, heb er ook geen nood aan trouwens.

Behalve dan eens een joint om te experimenteren.

Home is now behind you. The world is ahead!

Strobelight schreef:
    (...)
    Zijn sigaretten dan drugs? ;d

Ja man, ga je van trippen, weet je toch. Altijd als ik een trek neem zie ik roze olifanten die met blauwe giraffen neuken.

reyon schreef:
    @ Heigl

rijmen 'done' en 'om'?
    Dju,,ik word echt gek...

Je, je mag de 2 woorden niet vlak achter elkaar zeggen anders rijmt het inderdaad niet. Zo als ik het zei wel. (:

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

reyon schreef:
    @ strobelight:
    Jah,maar legale drugs =)

Oh, haha. :3

None but ourselves can free our minds.

Bigfoot schreef:

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

theBronx schreef:
    (...)
    Ja man, ga je van trippen, weet je toch. Altijd als ik een trek neem zie ik roze olifanten die met blauwe giraffen neuken.

Oooh, daar komen die hallucinaties van! ;o

None but ourselves can free our minds.

Strobelight schreef:
    (...)
    Oooh, daar komen die hallucinaties van! ;o

Geheugenverlies zeker? Komt ook door het roken. -gayhand-

Heigl schreef:
    (...)
    Je, je mag de 2 woorden niet vlak achter elkaar zeggen anders rijmt het inderdaad niet. Zo als ik het zei wel. (:

Oh. Oké. Nu snap ik het (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Toen ik vijftien was ofzo, rond kerst. Mijn ouders waren er niet en mijn zus had twee mensen die ze kende uitgenodigd en toen gingen we rondlopen en kreeg ik een sigaret aangeboden lol. Maar ik vond het toen niet zo bijzonder. Al rook ik nu wel eens op feestjes :')

There are several things that I have been doing wrong.

Euhm anderhalf jaar geleden denk ik.
    Ik rookte gewoon buiten het huis van me ma haar pakje als revenge :D

I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

Bigfoot schreef:

Moonshine, take us to the stars tonight ~

theBronx schreef:
    (...)
    Omg hooikoorts in de winter, faaaail!

Haha ja echt he. Maar ja moest wat zeggen, ik was 14 en wilde niet on-cool overkomen.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.