• 'U Smile' zanger Justin Bieber snapt niet waarom hij zo populair is. Hij zegt zichzelf helemaal niet zo cool te vinden. Afgelopen zondag lanceerde hij zijn eerste boek.

    Bieber zegt: "Ik ben niet eens zo cool. Serieus, wat is er zo cool aan mij dat fans helemaal gek worden als ze mij zien? Al die meisjes, die huilen als ze me zien. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik ben erg vereerd dat ze om mij huilen, maar ik vind het ongelofelijk."

    Afgelopen zondag lanceerde de zestienjarige zanger zijn boek 'Justin Bieber, First Step 2 Forever: My Story' in Los Angeles.

    Ondanks dat hij niet snapt dat zijn fans hem zo cool vinden, wil hij wel graag dat er mensen naar hem opkijken om wat hij doet. Hij zegt: "Ik wilde iets met mijn eigen woorden. Ik wilde beschrijven wat ik doormaak en uitleggen hoe ik ben gekomen waar ik nu ben. Ik wil dat mensen naar me kijken en zeggen dat ze naar me opkijken."

    "Er zit humor in het boek. Het is grappig. Er staan veel dingen in over mij die mensen niet van mij weten," aldus Justin.

    Vind jij Justin Bieber cool of niet cool? En wil je zijn boek lezen?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Hij weet ook niet wat ie wilt. En nee, ik ga zijn boek niet lezen. En hoe kun je op 16-jarige leeftijd nou een boek schrijven over jezelf terwijl je leven amper begonnen is? Anyways, ik heb het dus niet zo op Bieber. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Average schreef:
    Ik zou zijn boek wel eens willen lezen.


    None but ourselves can free our minds.

    Parviainen schreef:
    wat een faggot.
    En dan maar eerst zeggen dat hij veel cooler was dan die Disney sterren. Dat kind lult uit zijn nek.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind hem absoluut niet cool. maar wil wel zijn boek lezenxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ach.


    -

    'Afgelopen zondag lanceerde hij zijn eerste boek'
    en waarom schrijft hij dan een boek over zichzelf? .__.
    en de titel van zn boek doet me een beetje denken aan eigendunk...

    maar ik vind hem niet cool & ik hoef zijn boek niet te lezen :3


    Destroy what destroys you.

    Laat hem toch.
    Iedereen zegt wel eens stomme dingen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    GuitarGs schreef:
    Hij weet ook niet wat ie wilt. En nee, ik ga zijn boek niet lezen. En hoe kun je op 16-jarige leeftijd nou een boek schrijven over jezelf terwijl je leven amper begonnen is? Anyways, ik heb het dus niet zo op Bieber. (krul)


    effort never betrays you

    Outside schreef:
    Jee zeg, al die overinteressante quotes van meneertje Bieber hier op Quizlet.. -_- Kunnen jullie niet gewoon 1 groot "Justin zei dit, Justin zei dat" topic maken? :S


    i agree, iemand moet dat joch eens een flinke stomp geven zodat hij weer met beide benen op de grond staat


    I solemny swear i am up to no good

    Vanished schreef:
    Ik vind hem ook niet cool en ga z'n boek ook niet lezen.

    voor de eerste keer in zijn leven heeft hij gelijk, ik ben trots op hem *pinkt een traantje weg* hij is idd niet populair en wat dat boek betreft laat ons zeggen dat ik wel betere en zinvollere dingen te doen heb. btw als ik hem wil uitlachen heb ik dat boek niet nodig, ik kijk gewoon even naar hem. xd lol :'D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 21:28 ]


    Change, the only good thing in this world.

    20 schreef:
    Dan heeft hij mooi gelijk, want ik vind hem niet cool(nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cake schreef:
    Dan zijn we het eens, want ik vind het ook niet cool


    Jaaaaaaaaaaa & Duhuuuuuh x)


    How y'all doin'?

    Ik vind hem eigenlijk niet zo cool, ook al heb ik er een story over. En ik wil zijn boek niet lezen want ik lees niet graag ;x dan wil ik liever zijn film eens zien.