• 'U Smile' zanger Justin Bieber snapt niet waarom hij zo populair is. Hij zegt zichzelf helemaal niet zo cool te vinden. Afgelopen zondag lanceerde hij zijn eerste boek.

    Bieber zegt: "Ik ben niet eens zo cool. Serieus, wat is er zo cool aan mij dat fans helemaal gek worden als ze mij zien? Al die meisjes, die huilen als ze me zien. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik ben erg vereerd dat ze om mij huilen, maar ik vind het ongelofelijk."

    Afgelopen zondag lanceerde de zestienjarige zanger zijn boek 'Justin Bieber, First Step 2 Forever: My Story' in Los Angeles.

    Ondanks dat hij niet snapt dat zijn fans hem zo cool vinden, wil hij wel graag dat er mensen naar hem opkijken om wat hij doet. Hij zegt: "Ik wilde iets met mijn eigen woorden. Ik wilde beschrijven wat ik doormaak en uitleggen hoe ik ben gekomen waar ik nu ben. Ik wil dat mensen naar me kijken en zeggen dat ze naar me opkijken."

    "Er zit humor in het boek. Het is grappig. Er staan veel dingen in over mij die mensen niet van mij weten," aldus Justin.

    Vind jij Justin Bieber cool of niet cool? En wil je zijn boek lezen?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Toxxxic schreef:
    (...)
    Ja maar hij heeft er zelf voor gekozen. Hij had van te voren kunnen weten wat beroemd zijn inhoud.

    Als jij een talent hebt voor zingen, zou jij daar dan voor gaan? Alsof hij van te voren wist dat zoveel mensen hem goed vinden.
    Nouja, ik vind het sneu dat zoveel mensen hem haten. Ik neem aan dat vrijwel niemand op quizlet hem in het echt kennen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind hem ook niet cool en ga z'n boek ook niet lezen.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    HAHAHHAHA xD

    neej dat ga ik nooit lezen! heb echt niets met hem..

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 17:46 ]


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    HIj is niet cool, en ik snap niet dat mensen dat "willen"lezen. en hij snapt niet dat mensen om hem huilen/kijken. maar hij wil wel heel graag dat mensen naar hem "kijken" omfg :]


    They fell in love, didn't they?

    Cool.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind hem persoonlijk wel cool, omdat hij als zestienjarige wel zo verdomd ver is gekomen.

    no belieber ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ahahahaha
    sorry moest ff.
    ik dacht dat hij zichzelf zo cool vond...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zijn boek heet 'First step to forever', hij wilt ermee bereiken dat mensen zeggen dat ze naar hem opkijken en dan beweert hij dat hij zichzelf niet cool vindt?
    MEGA DOUBLE EPIC FAIL.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Augustana schreef:
    Ik vind hem niet cool, maar ik zou dat boek wel eens willen lezen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dude, jammer Just in bieber, ik bedoel: Dat joch blijft maar om aandacht vragen, en dat komt m'n strot onderhand wel uit! (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou het boek wel willen lezen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    IK BEN HET MET HEM EENS. hij is niet cool-_- en dat boek lijkt me verschrikkelijk


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Cool is een te groot woord voor JB, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het boek.


    You are beautiful, you are love.

    20 schreef:
    Dan heeft hij mooi gelijk, want ik vind hem niet cool(nerd)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Whah. ik heb z'n boek, maar cool? dat is ie nou weer niet xD