• 'U Smile' zanger Justin Bieber snapt niet waarom hij zo populair is. Hij zegt zichzelf helemaal niet zo cool te vinden. Afgelopen zondag lanceerde hij zijn eerste boek.

    Bieber zegt: "Ik ben niet eens zo cool. Serieus, wat is er zo cool aan mij dat fans helemaal gek worden als ze mij zien? Al die meisjes, die huilen als ze me zien. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik ben erg vereerd dat ze om mij huilen, maar ik vind het ongelofelijk."

    Afgelopen zondag lanceerde de zestienjarige zanger zijn boek 'Justin Bieber, First Step 2 Forever: My Story' in Los Angeles.

    Ondanks dat hij niet snapt dat zijn fans hem zo cool vinden, wil hij wel graag dat er mensen naar hem opkijken om wat hij doet. Hij zegt: "Ik wilde iets met mijn eigen woorden. Ik wilde beschrijven wat ik doormaak en uitleggen hoe ik ben gekomen waar ik nu ben. Ik wil dat mensen naar me kijken en zeggen dat ze naar me opkijken."

    "Er zit humor in het boek. Het is grappig. Er staan veel dingen in over mij die mensen niet van mij weten," aldus Justin.

    Vind jij Justin Bieber cool of niet cool? En wil je zijn boek lezen?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dan heeft hij mooi gelijk, want ik vind hem niet cool(nerd)

    Wow, ik wist niet dat er uit zijn mond nog iets zinnigs zou komen, tot nu ö


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind hem niet cool, maar ik zou dat boek wel eens willen lezen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dan zijn we het eens, want ik vind het ook niet cool


    Never forget the things that make you smile

    Jee zeg, al die overinteressante quotes van meneertje Bieber hier op Quizlet.. -_- Kunnen jullie niet gewoon 1 groot "Justin zei dit, Justin zei dat" topic maken? :S


    ars moriendi

    Ik vind hem ook niet cool.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    wat een faggot.
    En dan maar eerst zeggen dat hij veel cooler was dan die Disney sterren. Dat kind lult uit zijn nek.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 17:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Iedereen zit wel bieber af te kraken, maar als dat joch 'aaah'-zegt is het al wereldnieuws. Denk je dat hij dat leuk vind ofzo?


    Ik ben gemeen xoxo

    Justin heeft blijkbaar mensen kennis want hij is helemaal niet cool, en nee ik zou zeker zijn boek niet willen lezen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Parviainen schreef:
    wat een faggot.
    En dan maar eerst zeggen dat hij veel cooler was dan die Disney sterren. Dat kind lult uit zijn nek.

    lol, en zichzelf in 1 zin noemen met Kurt Cobain.. =P


    ars moriendi

    Dit is gewoon een vorm van aandacht trekken. Hij wil gewoon van andere horen dat hij wél cool is.
    Alleen daarom is het al een faggot.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh. Dan heeft hij toch niet zo'n groot ego (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beleza schreef:
    Iedereen zit wel bieber af te kraken, maar als dat joch 'aaah'-zegt is het al wereldnieuws. Denk je dat hij dat leuk vind ofzo?

    Ja maar hij heeft er zelf voor gekozen. Hij had van te voren kunnen weten wat beroemd zijn inhoud.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outside schreef:
    (...)
    lol, en zichzelf in 1 zin noemen met Kurt Cobain.. =P

    Kurt Cobain en Justin gayber in dezelfde zin is een belediging voor Kurt --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou zijn boek wel eens willen lezen.