• Zie, ik ben sinds kort weer met mijn ex. Als in, mijn ex voor Cas. En ja, ik weet dat sommigen daar misschien van schrikken. Anyway, omdat dit zo is, moest ik opeens weer denken aan een oude SA van mij.
    I love you to death
    Ik wil 'm toch nog is promoten. Dit was mijn gevoel van net nadat het uit was. Ik was echt ontzettend depressief en ongelukkig.. Gelukkig is alles goed gekomen nu. Ik wou dat ik het mezelf van twee jaar geleden kon vertellen, dat alles weer goed zou komen. Dat zou me een hoop ellende hebben bespaard.


    Life is hard and then we die

    Mag ik vragen waarom je nu toch weer samen bent? o_o En ja, daar schrik ik van gezien je reactie toen


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oooh echt Annickje? Ik ben blij voor je._O_
    Oh, en ik vind je SA heel erg mooi.
    Werd er zelfs een beetje duizelig van, geen idee waarom.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 14:25 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    C0RPSE schreef:
    Mag ik vragen waarom je nu toch weer samen bent? o_o En ja, daar schrik ik van gezien je reactie toen
    Dat is een lang, heel erg lang proces geweest waarin we veel gepraat etc. hebben. Niet dat ik hem nu vergeven heb, zeker niet, maar het probleem is gewoon dat ik teveel van hem houd..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is een lang, heel erg lang proces geweest waarin we veel gepraat etc. hebben. Niet dat ik hem nu vergeven heb, zeker niet, maar het probleem is gewoon dat ik teveel van hem houd..

    Hmm, ik hoop voor jullie dat jullie er samen weer uitkomen en gelukkig verliefd kunnen zijn _O_

    Nog even over die SA. Prachtig, echt prachtig. Ik krijg er wel een beetje een naar gevoel van, maar da's goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoop dat het dit keer dan niet weer mis gaat voor je, (flower)
    Maar die SA is echt mooi _O_

    Dankjewel iedereen voor de lieve reacties :)


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd ;3. Ook al ken ik je verder niet, ik vind het wel leuk voor je! En ik hoop dat het dit keer niet fout gaat (:
    En je SA is echt heel mooi <3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Fijn voor ullie dat jullie weer samen zijn.
    Veel geluk (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap het niet Annick :o Hebben jullie weer wat?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.