• Ik huurde ineens 'Woooooowhoooooowooooowhooooooooooooooooooo whoooowhooowhoooooooooooooooo' Korte Whoo korte Whooo korte Whooo lange Whoooo korte Whooo korte Whooo lange Whoooo
    Ik dacht van 'He?' En ineens schiet me tebinnen. 'Luchtalarm!' Ikke in p[aniek naar buiten rennen door de tuin op sokken. Damn, ik ben een held op sokkmen! En wil mijn konijn redden van een of andere ramp. Ik kom binnen gerent met Snuffeltje mijn moeder zo 'Wat ben ja aan het doen?' toen ze het zo kalm vroeg begreep ik het meteen. Oefening sorry mensen -Plat-

    Wie kreeg 2 tellen geleden nog meer n hartaanval? (krul)

    ahahaha. Ik was midden in een ruzie met mijn moeder. ik schrok een keek naar buiten. En besefte daarna gelijk dat het eerste maandag van het maand was. stomofcourse


    we were always meant to say goodbye.

    Haha, dat vind ik best wel grappig(nerd)
    Ik heb dat hele alarm niet gehoord vandaag, haha. Best wel raar eigenlijk x'D Normaal hoor ik dat ding altijd.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind het luchtalarm stiekem best cool. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahahah!
    Ik zat op school en schrok me een halve seconde ook dood, maar besefte gelukkig wél dat het een oefening was x'D


    You are beautiful, you are love.

    ik was op school:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    heb hem geen eens gehoord !:P


    My heart is yours and so am I