• IN HUIS ><
    Like gotver.. Eerst op de fiets de hele tijd en nu..
    Like,, Ik ren duss telkes heen en weer tussen mijn mobiel aan de oplader en de computer..
    Omdat iederreen opeens van overal tegen mij praat XD En toen rende ik weer trug naar de comp en toen gleed ik uit ,en wou ik me vast houden aan een stoel maar die nam ik gwn lekker mee duss lag ik daar met stoel en al.. X'] EN dat doet pijn en nu zijn mijn voeten gebroken O.o

    Like ,, Wie glijd er soms nog meer uit in huis en wie weet iets voor mij voeten wnt nu kank niet meer naar mijn mobiel rennen wnt se doen pijn en IK HEB EEN SMSJE GEKREGEN hoorde ik net xD
    EN van de oplader afhalen kan neit wnt dan is die leeg en gaattie uit '><


    Crack a bottle

    ghehge^^
    onse grond is lekker goed^^><


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ga zittend lopen xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    NEEM JE COMPUTER MEE!!
    Nee grapje, misschien een verlengsnoer voor je oplader vinden? O.O


    Your make-up is terrible

    Een bureaustoel met wieltjes.

    LIKE KUTKUTKUT ><
    Mijn hakjes hebben nogal 2 krassen op de vloer agtergelaten .. EN HOE MOET IK DIE WEGKRIJGEN O.o Voor mijn moeder thuis komt =/


    Crack a bottle

    ik ben vandaag ook al heel vaak gevallen -_- omdat en iets van 11 cm sneeuw ligt bij ons-.- ech erg en dn met de fies naar school me ouders willen me kapot hebben ofsow


    Je Vind Me Dope Schatje

    Wij hebben bij ons echt zo een hele stijle berg en ik woon helemaal vanboven op die berg. En om deze ochtend aan de bushalte te geraken moest ik dus als eerste door die zeker 10 cm dikke sneeuw en ik gleed gewoon helemaal naar beneden en was helemaal nat. Eigenlijk, nu ik er bij stilsta, ik heb een hele dag lang niets anders gedaan dan uitgegleden :'D.


    Tanya is de beste.

    LIKE KUTKUTKUT ><
    Mijn hakjes hebben nogal 2 krassen op de vloer agtergelaten .. EN HOE MOET IK DIE WEGKRIJGEN O.o Voor mijn moeder thuis komt =/


    Er een kleedje ofzo opleggen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Leg je mobieltje bij je pc of doe hem uit. En gebroken... op z'n meest gekneusd denk ik x']

    Leg je mobieltje bij je pc of doe hem uit. En gebroken... op z'n meest gekneusd denk ik x']

    Ik overdrijf graag XD


    Crack a bottle

    ik val de laatste tijd continu bijna van de trap :'D overal.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.