• Goedenavond (:
    Ik heb aanstaande dinsdag voor het eerst bijles. De student komt dan bij mij thuis en gaat me dan bijles geven. Alleen ik heb nog nooit eerder bijles gehad. Dus ik ben best benieuwd, maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in (cat).
    Om dit topic nuttig te houden: heeft iemand hier bijles en wat vind jij daarvan?

    Edit: Daarnet heb ik mijn eerste echte bijles gehad (: En ik moet zeggen, ik heb nu meer geleerd dan alle lessen in de eerste periode van school (':
    Oh en de 'student' was best schattig(krul)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 15:49 ]


    A line is a dot that went for a walk.

    Ezzlot schreef:
    (...)
    Ik heb ook nog geen idee hoe hij eruit ziet. (krul)

    Als hij binnenkomt moet je een stiekeme foto nemen en hem op Quizlet posten, dan herinner ik me er misschien aan dat mijn Natuurwetenschappen erg slecht is (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb ooit bijles gekregen. Best wel handig (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iedereen zit nou te hopen op n vet knappe jongen! Straks is het een meisje! O_O

    nog nooit :'D -gelukkig x'D-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen bijles, zou overigens wel handig zijn.

    Studenten zijn heus niet altijd vet leuk, ken er genoeg die echt vreselijk zijn (krul)

    Maar heb nog nooit bijles gehad, maar mijn broers wel. En die hebben er veel aan gehad (:


    -

    Bro schreef:
    Ik had in de eerste bijles Frans, maar dat ging echt nergens over (cat)


    bij mij dus ook niet :l


    They fell in love, didn't they?

    In de tweede voor wiskunde. Nu heb ik het nergens voor nodig, en ben ik van plan 1e tot 3e klassers Engels bijles te gaan geven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb bijles voor wiskunde en ik hoop dat het helpt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb al sinds de tweede bijles wiskunde
    en het gaat heel goed, gewoon bij mij thuis


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik niet,
    ik hoop dat het helpt


    Food.

    Geen bijles.
    en ben daar blij om ook


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik hoor nu bijles te hebben via de computer, maar de computer van hem is kapot. -.- en zondag bijlesdag in twente, yess! o.O


    It's time to be happy again.

    Entity schreef:
    Ik hoor nu bijles te hebben via de computer, maar de computer van hem is kapot. -.- en zondag bijlesdag in twente, yess! o.O

    Hoe krijg je bijles via de computer dan? Via de webcam ofzo?


    A line is a dot that went for a walk.

    Nooit gehad, heb ik toch de discipline niet voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.