• Ik weet niet of jullie de serie Death Note hebben gevolgd, maar de schrijver en de artiest zijn samen een nieuwe serie gestart genaamd Bakuman.

    Het gaat over twee jongens van veertien: Mashiro Mortitaka, die ook vaak Saiko wordt genoemd, en Takagi Akito, vaak Shuto (van shoot) genoemd en door Mashiro Shujin (dief), die samen besluiten om een manga, een japanse strip te maken. Takagi doet het vooral omdat het zijn droom is om iets speciaals te doen en Saiko omdat hij verlief is op een meisje genaamd Azuki Miho. Saiko vraagt Azuki per ongeluk ten huwelijk als hij haar vertelt dat hij een manga gaat maken. Azuki zegt zelfs ja, maar alleen als hun dromen waar worden. Mashiro moet dus een populaire manga maken en daar een anime, een televisieserie van de manga, van krijgen. Azuki wil stemacteur worden en zal de hoofdrol in de anime krijgen van Mashiro. Mashiro tekent en Takagi schrijft de anime. Onderweg komen ze allemaal interessante figuren tegen, zoals het excentrieke genie Niizuma Eiji en de editor Hattori.

    Ik vind het een heel leuk verhaal en het is vaak ook grappig. Ik kan het iedereen aanraden die ook graag wil weten hoe manga's en anime's tot stand komen.

    link manga(engels): http://www.cloudmanga.com/Bakuman/1/#1
    link anime (engels): http://www.animefreak.tv/watch/bakuman-online


    Liever een banaan op Quizlet dan een appel op youtube

    Die ga ik zeker een keertje kijken! Alleen Death Note blijft da bom. :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Is dat niet zo'n spelletje van de reclame :'D Van die poppetjes?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    Is dat niet zo'n spelletje van de reclame :'D Van die poppetjes?
    nee das bakugan


    Today will be Girl's Day party with you~

    @YoYoYoghurt

    Ik ben het met je eens, Death Note was geweldig. Het was iets heel anders, maar dat is Bakuman ook.


    Liever een banaan op Quizlet dan een appel op youtube