• Aan verhalen zeg maar. Ik begon op Imonline, en ik was 12.
    En jullie? (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Toen ik een jaar of vijf, zes was. Dat waren verhalen over een aap.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Met schrijven toen ik dertien was maar met bedenken eigenlijk zolang ik me kan herinneren, gewoon in mijn hoofd een verhaaltje maken


    Don't dream your life, but live your dream!

    Volgens mij groep 6 :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Vanaf groep 4 schreef ik kleine verhaaltjes. Ik heb in groep 6 ooit een verhaal geschreven van 10 kantjes, echt heel slecht, maar ik was er trots op! Ik mocht hem voorlezen aan de klas en iedereen vond 'm heel goed, haha.


    It's time to be happy again.

    Toen ik hier net kwam. Ik moet 15 zijn geweest, dat is dus al even geleden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    7, ongeveer, denk ik.


    make cake, not war

    Groep 6 inderdaad haha. Als ik verhalen van twee jaar terug lees lig ik plat :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Al vrij snel toen ik kon schrijven. In groep 4 ofzo. Ik was een jaar of 7, 8. Ik weet nog dat ik altijd verhaaltjes verzon over een meisje: Roosje Rommel. Het ging over een meisje dat heel erg van kaas hield en dacht dat ze met kaas kon praten. En ze verzameld dus allemaal troep en zooi en gooide dat op haar kamer. En ze had een hekel aan haar ouders en ging opreis naar kaasland. xD Haha, ik schreef die verhalen altijd voor mijn oma en die vond het prachtig dat ik dat voor haar schreef. Helaas is ze er nu niet meer en heb ik nog maar een paar van die verhalen in bezit. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vijf of zes jaar. :') Toen ik net leerde schrijven.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb redelijk vaak verhaaltjes moeten schrijven in de lagere school.
    Mijn verhaal was altijd wel goed, maar toen ik klein was schreef ik echt elk mogelijk woord fout.
    Nu maak ik veel minder fouten, maar ik schrijf ook niet meer.(krul)


    effort never betrays you

    Ik schreef op de basisschool al van die "penny" verhaatljes over paarden waarin alles leuk was enzo x'D
    Ik ben echt serieus gaan schrijven toen ik 15 was.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Met serieus schrijven ben ik begonnen toen ik in groep 7 zat, dus ongeveer een jaar of.. 11?
    Maar daarvoor verzon ik altijd al heel erg veel, schreef het alleen nauwelijks op.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Volgens mij was dat in groep 5. Ik had een boekje over 'Kim' en zij was verdrietig want ze moest naar groep 6 en dat vond ze eng. Ik had er allemaal tekeningetjes bij gemaakt enzo. HAHAHAHAH er was ook een stuk dat ze naar de bioscoop ging met een jongen en toen gingen ze zoenen, dat had ik ook getekend hahah, en toen kwamen ze de bios uit en toen ginge het ongeveer zo: Toen vroeg Tim 'Zullen we nog eens zoenen?' en toen zei Kim: 'Ja daar ben ik wel weer aan toe' -out-


    it's so empty living behind these castle walls

    Op Quizlet sinds mijn 13de, maar daarvoor al verhalen die echt te gênant voor woorden zijn.


    I am an idiot, I move.

    in groep 3 moesten we verhaaltjes schrijven over de vakantie ofzo, die je dan had.
    dus reken maar uit hoe oud ik was, :Y)
    ik denk 5 :Y)