• Voor wie vanavond even lekker wil griezelen, The Mist komt vanavond op Nederland 3 om 22:00 :'D Het is 'n horror/thriller.

    Voor wie 'm niet kent:

    Nadat het kleine plaatsje Bridgton getroffen wordt door een hevige storm, verschijnt een mysterieuze mist. David Drayton en diens zoontje worden, net zoals vele andere dorpelingen, verrast door de mist terwijl ze inkopen doen. Al snel blijkt de mist een dekmantel, waarin de meest vreemde en gevaarlijke wezens zich verstopt hebben. Drayton vreest voor zijn leven en voor dat van zijn kind en probeert met alle macht te overleven.


    Wie gaat kijken? :'D En oja, ik vind 'm best wel goed. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga om die tijd al Barcelona kijken. Maar anders had ik hem ook niet aangezet. Ik haat horror.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die film is leuk, alleen ik heb hem pas gezien, dus ik denk niet dat ik hem nu weer ga kijken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem op DVD en t was wel een goede film ik snapte de clue alleen niet. Maar hij was wel leuk en best vies voor als je niet tegen bloed kan. Ik heb m donderdag nog gezien. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee ik ga vanavond te stappen, dus nee ik kijk het niet:P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ikke heb hem al gezien xD Ik vond hem echt niet eng en ik vind het geen goede film maar dat is mijn mening hea (A) Nja veel plezier. (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Coyote schreef:
    Nee ik ga vanavond te stappen, dus nee ik kijk het niet:P

    Jitiizer 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bah, ik moet altijd om 11 uur naar bed in weekends en vakanties enzo en ik haat de helft van een film kijken en nooit meer de andere helft (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat einde is trouwens vet genaaid :'D

    /lol ik zal verder niks voorzeggen ofzo (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vond het niet zo'n enge film. :$


    i love you so! ;$

    Ik vond die film best saai, dus nee. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ga een andere film kijken.
    Maar ik heb The Mist op dvd, hij is wel goed. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Romances schreef:
    Dat einde is trouwens vet genaaid :'D

    /lol ik zal verder niks voorzeggen ofzo (':

    Ik heb 'm al gezien hoor :') En, ik vind 'm ook niet echt eng, maar hij's wel leuk (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoiezo dat ik ga kijken. :Y)

    Als men vader niet iets anders heeft .. ><


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uhm, nee. Ik ben een schijterd.(krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Slime schreef:
    (...)
    Ik heb 'm al gezien hoor :') En, ik vind 'm ook niet echt eng, maar hij's wel leuk (krul)

    Ik bedoelde voor de rest van de mensen die hem wel gaan kijken en niet kennen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.