• Ik ben nu super hard aan het leren voor mijn brommer examen. en met de vragen in het boek gaat het goed maar zodra ik een oefen examen maak gaat het mis en heb ik veel fouten ><
    tips?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De vraag goed vaak over lezen. Niet té lang leren. Ergens gaan zitten waar je niet afgeleid wordt. Je laten overhoren door iemand.

    Zoiets? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rustig blijven. Mss moet je eens medicijnen vragen aan de apotheek tegen stress (vb. examenstress), je weet wel zo'n plantaardige druppels fzo.
    Ik heb ook een gelezen dat je mss moet met veel zintuigen. Je schrijft iets over, terwijl je het leest en hardop zegt zo kan het mss langer in je hoofd zitten.
    veel geluk alleszins.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het eerste wat ik dacht toen ik je titel las dacht ik; 'Wat, poepen?'
    Back on topic :'D;
    Wat Yankee zegt. Laat je overhoren door iemand? Dan kun je zien wat je minder goed weet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yankee schreef:
    De vraag goed vaak over lezen. Niet té lang leren. Ergens gaan zitten waar je niet afgeleid wordt. Je laten overhoren door iemand.

    Zoiets? :'D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Als het niet lukt, laat je't toch even liggen ? Dan neem je even pauze en probeer je opnieuw. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Jeej geslaagd voor een oefen examen =D
    Srry die moest :X
    Allemaal heel erg bedankt.
    Ik zal ze gaan gebruiken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Leer borden uit je hoofd, voorrangssituaties. Verder kan ik alleen maar aanraden goed lezen, dat is heel belangrijk en als je het echt niet weet voor het meest 'logische' antwoord gaan.
    Succes ^^
    Heb zelf mijn examen een aantal weken geleden gedaan, 3 fout :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het ook als ik heb namelijk moeite met Nederlands en hoe hard ik ook leer ik haal tog nog een onvoldoende en als ik aan t leren ben word ik oook heel snel afgelijd:$


    ailoveejoee.

    gewoon vaak doorlezen en ik denk dat je vooral moet doen wat Asphyxia zegt =)
    Succes in ieder geval!

    Whipple schreef:
    gewoon vaak doorlezen en ik denk dat je vooral moet doen wat Asphyxia zegt =)
    Succes in ieder geval!


    You can run but not hide

    Whipple schreef:
    gewoon vaak doorlezen en ik denk dat je vooral moet doen wat Asphyxia zegt =)
    Succes in ieder geval!

    Ik ben geslaagd =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.