• Ik weet niet of ik hier een topic mee mag openen, zo niet voel je dan vrij om het te sluiten.

    Sommigen weten het misschien al, maar ik fotografeer ook [hier wat van mijn werk] en ik vroeg me af of er misschien ook hier wat mensen zijn die voor mij zouden willen poseren? (:

    Het gaat gewoon om portret foto's, niets bijzonders, wil alleen m'n portfolio weer eens aanspekken omdat dat alweer een tijdje geleden is dat ik iets toegevoegd heb.
    Min. leeftijd is 15 jaar [met toestemming van ouders]. Je mag altijd iemand meenemen zodat je zeker weet dat het geen rare bedoeling is.
    Ik woon en werk in Rotterdam, als ik in de toekomst m'n rijbewijs en vervoer heb kan ik ook naar mensen toe reizen maar dat is op dit moment geen mogelijkheid, dus als je wilt zou je wel de mogelijkheid moeten hebben om deze kant op te reizen. Of, niet té ver uit de buurt wonen zodat ik wel naar je toe kan. (:
    Interesse, let me know!

    & Nogmaals, ik probeer niks op te zetten, wil alleen portretfoto's voor m'n portfolio. Mag dit niet, sluit het topic dan maar.
    Vertrouw je het niet of je ouders niet? Stuur me dan een pb en dan kunnen we erover praten en/of kan ik mijn nummer doorgeven zodat je me eventueel kunt bellen. _(:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 18:12 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben jammergenoeg 14.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jammer...te jong


    "Ignite, my love. Ignite."

    Augustana schreef:
    *Is niet fotogeniek en woont te ver weg* :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geloof me, mij wil je niet fotograferen haha. Daar ben ik veel te verlegen voor. Succes met zoeken 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Op zich wil ik wel, vind je foto's mooi (:
    Helaas woon ik ook niet echt dichtbij Rotterdam... Ik ga er nog ff over nadenken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MamaHert schreef:
    (...)

    Als zij zou mogen van haar ouders lijkt dat me best leuk. Heb je ook foto's van haar? (:

    Ik wil je best haar hyves geven, daar staan heel veel foto's van haar op (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik wil je best haar hyves geven, daar staan heel veel foto's van haar op (:


    Yes, please. (:

    TakeMeHome schreef:
    Op zich wil ik wel, vind je foto's mooi (:
    Helaas woon ik ook niet echt dichtbij Rotterdam... Ik ga er nog ff over nadenken.


    Prima hoor. Let me know! n.n
    [En bedankt!]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell