• Ja peepz ik heb een klacht.

    De laatste tijd zie je vaak;

    Ik heb een klacht over...

    Waarom heb je daar een klacht over?

    Omdat ze een soort van zelfde serie heeft als jou?

    Misschien wist ze helemaal niet dat jij die serie had of zo?

    Mensen kunnen het zelfde idee hebben hoor, dus daarom vind ik zulke klachten overbodig, bespreek het met die user zelf, of ga naar een mod, maar maak die mensen niet zwart voor heel Q. want sommigen vinden die persoon misschien wel leuk en volgen die quilets of zo..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaah! Dat wou ik ook zeggen. Ga gewoon naar een mod of die user en stuur er een PB naar en schrijf het niet gewoon in het gastenboek! Ik vind het een beetje aandachtvragerij en zwartmakerij als je daarvoor een topic opent. Je kunt het op een makkelijkere manier owk hoowr. Daarom hoef je dat niet aan iedereen duidelijk te maken --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jaah! Dat wou ik ook zeggen. Ga gewoon naar een mod of die user en stuur er een PB naar en schrijf het niet gewoon in het gastenboek! Ik vind het een beetje aandachtvragerij en zwartmakerij als je daarvoor een topic opent. Je kunt het op een makkelijkere manier owk hoowr. Daarom hoef je dat niet aan iedereen duidelijk te maken --"


    Idd, ik vind het zelfs laag als je het hier tegen iedereen zegt!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Idd, ik vind het zelfs laag als je het hier tegen iedereen zegt!

    Jup, héél laag zelfs --" Ik snap niet hoe mensen dat kunnen doen. Het is gewoon om aandacht vragen. Zo van 'geef me gelijk, geef me gelijk!' --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarom staat er dan bij dat stukje,plaats hier je klacht over leden of quizzen?


    Give me a long kiss goodnight

    Waarom staat er dan bij dat stukje,plaats hier je klacht over leden of quizzen?

    welk stukje? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb het juist gezien x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarom staat er dan bij dat stukje,plaats hier je klacht over leden of quizzen?

    Tsjah, ik zou je graag willen zeggen waarom dat er staat in mijn ogen. Maar als ik dat doe krijg ik gigantische ruzie.


    Bored.

    Ik zal me er niet mee bemoeien,ik hou niet zo van ruzie =] En trouwens,ik vind het niet erg dat je het zegt hoor ;)(ookal weet ik niet waarover je het hebt (krul))


    Give me a long kiss goodnight

    Ik zal me er niet mee bemoeien,ik hou niet zo van ruzie =] En trouwens,ik vind het niet erg dat je het zegt hoor ;)(ookal weet ik niet waarover je het hebt (krul))

    Jij niet nee, maar degene waar ik het dan over heb wel.


    Bored.

    (...)
    Jij niet nee, maar degene waar ik het dan over heb wel.

    Oke x]


    Give me a long kiss goodnight