• Ik weet niet of ik hier een topic mee mag openen, zo niet voel je dan vrij om het te sluiten.

    Sommigen weten het misschien al, maar ik fotografeer ook [hier wat van mijn werk] en ik vroeg me af of er misschien ook hier wat mensen zijn die voor mij zouden willen poseren? (:

    Het gaat gewoon om portret foto's, niets bijzonders, wil alleen m'n portfolio weer eens aanspekken omdat dat alweer een tijdje geleden is dat ik iets toegevoegd heb.
    Min. leeftijd is 15 jaar [met toestemming van ouders]. Je mag altijd iemand meenemen zodat je zeker weet dat het geen rare bedoeling is.
    Ik woon en werk in Rotterdam, als ik in de toekomst m'n rijbewijs en vervoer heb kan ik ook naar mensen toe reizen maar dat is op dit moment geen mogelijkheid, dus als je wilt zou je wel de mogelijkheid moeten hebben om deze kant op te reizen. Of, niet té ver uit de buurt wonen zodat ik wel naar je toe kan. (:
    Interesse, let me know!

    & Nogmaals, ik probeer niks op te zetten, wil alleen portretfoto's voor m'n portfolio. Mag dit niet, sluit het topic dan maar.
    Vertrouw je het niet of je ouders niet? Stuur me dan een pb en dan kunnen we erover praten en/of kan ik mijn nummer doorgeven zodat je me eventueel kunt bellen. _(:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 18:12 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil eventueel wel :Y)
    Maar ik weet niet of mijn ouders dit wel toelaten, en mijn woonplaats is niet zo dichtbij Rotterdam.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik wil eventueel wel :Y)
    Maar ik weet niet of mijn ouders dit wel toelaten, en mijn woonplaats is niet zo dichtbij Rotterdam.


    Ik ga je m'n nummer geven op msn, dan kunnen ze eventueel bellen als ze willen of als dat nodig is om ze te overtuigen. :Y)
    Dan kunnen we meteen eens meeten ook! ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hmm, ik zou ook wel willen, maar ik ben bang dat mijn ouders dat niet gaan toelaten...


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ik ga je m'n nummer geven op msn, dan kunnen ze eventueel bellen als ze willen of als dat nodig is om ze te overtuigen. :Y)
    Dan kunnen we meteen eens meeten ook! ;D


    Goed hoor (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kruidnoot schreef:
    Hmm, ik zou ook wel willen, maar ik ben bang dat mijn ouders dat niet gaan toelaten...


    Ja, ik snap best dat ouders heel voorzichtig zijn. Daar ben ik ook alleen maar blij mee, want dat hebben mijne ook altijd gedaan en doen ze nu nog op hun manier.
    Maar als je wel zou mogen als ze me kunnen spreken laat het me dan gerust weten, ook jij kan m'n nummer krijgen om ze me te laten bellen hoor. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nog even melden, onder de 16 mag je niet poseren zonder toelating van de ouders. Ik moet een foto nemen voor Cultuurwetenschappen en ik moet de ouders een heel formulier laten invullen als de persoon jonger is dan 16.

    Dus euh, mss kun je je leeftijd optrekken naar 16 ofzo?

    BTW, ik zou toch niet kunnen poseren, ik woon in de België.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    *Is niet fotogeniek en woont te ver weg* :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik woon in België en ik pas niet echt goed op foto's.. Anders had ik het graag gedaan (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Augustana schreef:
    *Is niet fotogeniek en woont te ver weg* :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Milim schreef:
    Ik woon in België en ik pas niet echt goed op foto's.. Anders had ik het graag gedaan (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Helaas, te jong. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben in Januari pas 15 en t had me wel leuk geleken maar ik woon te ver weg. Dronten

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 12:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn beste vriendin is best wel fotogeniek, maar ik weet niet of zij dat zou mogen van haar ouders. De afstand is voor ons eigenlijk geen probleem, aangezien we al vaker naar Rotterdam zijn geweest :")


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mijn beste vriendin is best wel fotogeniek, maar ik weet niet of zij dat zou mogen van haar ouders. De afstand is voor ons eigenlijk geen probleem, aangezien we al vaker naar Rotterdam zijn geweest :")


    Als zij zou mogen van haar ouders lijkt dat me best leuk. Heb je ook foto's van haar? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    HMM. Ik dacht 'leuk,,Doen' en toen las ik dat je 15 moet zijn (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'