• Als mensen hier op Q pestimistische reacties geven. Als er iemand een topic maakt van 'Oooh wat geweldig ik ga morgen naar een concert van Coldplay' -om maar iets op te noemen- zijn er altijd wel mensen die negatief reageren. Like 'Coldplay? Oh, echt niet. Ze zijn slecht!' -.- Of als je een picture post van je nieuwe schoenen waar je o-zo-blij mee bent, gaan ze zeggen dat ze het lelijk vinden ofzo.
    Ik kan niet zeggen dat ik het zelf nog nooit heb gedaan, maar ik erger me er aan als bepaalde mensen het echt vaak doen. No idea why, maar het is gewoon zo. Zeg dan gewoon dat het je smaak niet is, of reageer niet. :x

    Wat vinden jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heb je het toevallig over dat topic over mijn nieuwe Nikes? ^^
    Nouja, mij maakt het niet uit als mensen negatieve reacties geven op een topic over iets waar ik blij mee/om ben, ieder zijn smaak en pubermeisjes zijn nu eenmaal krengen.
    En als ik geen zin heb in kutreacties zet ik dat in het topic. Doen ze het dan toch, kunnen ze ook de volle lading terug verwachten. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 16:44 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Heb je het toevallig over dat topic over mijn nieuwe Nikes? ^^
    Nouja, mij maakt het niet uit als mensen negatieve reacties geven op een topic over iets waar ik blij mee/om ben, ieder zijn smaak en pubermeisjes zijn nu eenmaal krengen.
    En als ik geen zin heb in kutreacties zet ik dat in het topic. Doen ze het dan toch, kunnen ze ook de volle lading terug verwachten. :Y)

    Haha, nee. Daar had ik het niet over, ik noemde gewoon maar wat op. Maar inderdaad, daar ook. Ik hoop niet dat er mensen zich aangesproken voelen, want dat is niet de bedoeling. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    -kuch : D-

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 17:03 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ach, je hebt altijd mensen die dwars doen, maar heey dat hoort er gewoon bij. Daar zijn pubers nou eenmaal voor (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je kan eerlijk zeggen wat je ervan vind op een normale manier, maar zolang ze er niet over lopen te zeiken vind ik het niet erg.
    Iedereen heeft zijn eigen smaak, toch?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 17:11 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    meningen verschillen, en iedereen mag zijn of haar mening geven.
    Je weet zowieso wel dat als je hier een topic maakt, je van verschillende mensen reacties krijgt, sommige goed, andere slecht ;D

    Ieder z'n mening verschilt en jaaa, daar zijn indertijd al veel problemen mee geweest dat meningen hier snel gevolgen kunnen hebben...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SOms krijg je ook reacties als ...'Oke' dat kan ook irritant wezen ik snap helemaal wat je bedoeld ;)


    Im The Wild One - Suzi Q

    OhMyFudge schreef:
    SOms krijg je ook reacties als ...'Oke' dat kan ook irritant wezen ik snap helemaal wat je bedoeld ;)

    Inderdaad!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik doe het ook wel, maar als het bijvoorbeeld, over een paar schoenen gaat, zeg ik gewoon: Ik vind ze persoonlijk niet mooi, maar leuk dat jij er blij mee bent.
    Ik bedoel, hou het netjes en spaar elkaars gevoelens. Vrijheid van meningsuiting kan ook te ver gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    hmm. weet je,,negatieve reacties zijn nooit leuk,maar meestal heb je er wel iets aan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik zeg niet dat ik het nooit doe, maar toch ook niet extreem veel, ik vind het altijd erg om mensen teleur te stellen.(krul)


    effort never betrays you

    Ja, daar kan ik me ook heel erg aan ergeren. Dan snap ik sowieso niet wat ze in dat topic doen als ze erin zetten 'boeit me niet' ofzo.
    Ik heb dan zoiets van, hou je mening dan voor je en verpest het niet voor een ander.


    I recycle my thoughts.

    Idd Die mensen moeten hun commmentaar bij ze zelef houden

    Ook van die topics met die artiesten. Is er nieuws, duizenden reacties met "I don't care", dan denk ik echt zo van "wtf doe jij dan hier", i don't care is niet echt een normale manier om te antwoorden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.