• sommige manga en anime figuren zijn zo perfect,dat ik denk damn bestonden ze maar echt. hebben juillie dat nu ook en met welke figuren dan? ik heb dit vooral bij marik van Yu-Gi-Oh. en de meeste anime meisjes.

    Toen ik Avatar gezien had, (die film met die blauwe wezens) wenste ik dat die echt bestonden, ik vond ze zo mooi!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind Avatar, dat met vuursturen enzo echt vet cuwl. Maar, niet echt mensen die zouden moeten bestaan XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, dat heb ik ook soms. Op dit moment kan ik niet op een personage komen :'D

    Als die Anime mensen echt zouden bestaan dan zou ik een mega minderwaardigheids complex hebben.


    Food.

    Mail Jeevas (Death Note).. <3
    Was hij maar echt. =3

    Maarja, dat kan eenmaal niet. =(

    Ik draai bij elke goede film door van 'Ow, was dat maar echt en was ik daar maar bij.'
    Maar dat heb ik niet met animefiguren ;D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 20:50 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Chaos schreef:
    Ik vind Avatar, dat met vuursturen enzo echt vet cuwl. Maar, niet echt mensen die zouden moeten bestaan XD


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYYORK schreef:
    Als die Anime mensen echt zouden bestaan dan zou ik een mega minderwaardigheids complex hebben.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    L Lawliet :9~ Death Note.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, das allemaal veelste 'perfect' en dus zo onnatuurlijk als maar kan. Ik zou dat doodeng vinden. Geef mij maar mijn mooie lieve jongen MET zijn imperfecties erbij. Dan komen zijn perfecties alleen maar beter uit <3


    ars moriendi

    Outside schreef:
    Nee, das allemaal veelste 'perfect' en dus zo onnatuurlijk als maar kan. Ik zou dat doodeng vinden. Geef mij maar mijn mooie lieve jongen MET zijn imperfecties erbij. Dan komen zijn perfecties alleen maar beter uit <3


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yukari schreef:
    Ja, dat heb ik ook soms. Op dit moment kan ik niet op een personage komen :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mwuahaha jah dat heb ik oook XD zoals bij dingske ehmm.. AVATAR met aang jah dies leuk die reuze bizon moet gewoon ehct bestaan XD dat zou gaaf zijn XD en sokkaaaaaaaaaa<33 dies gewoon droogheid XD

    Defender schreef:
    Toen ik Avatar gezien had, (die film met die blauwe wezens) wenste ik dat die echt bestonden, ik vond ze zo mooi!
    Buiten de blauwe gloed, is die film heel stiekem keihard gebaseerd op wat er nu gaande is in de wereld :3. Ze mogen dan wel niet blauw zijn en iets minder grommen als in die film, maar dat soort wezens lopen hier ook rond, ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Jawel! Vincent Valentine is er één van. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.