• Klik hier voor de trailer!
    Engels:“Girlfriend” follows the story of Evan (Evan Sneider), a man with Down Syndrome who comes into a large sum of money after a tragedy occurs in his life. He decides to give it to the down-on-her-luck Candy (Shannon Woodward), a single-mother who he’s loved since they were young but who has problems of her own. One of those problems is her ex-boyfriend Russ (Jackson Rathbone), which leads to the creation of a very volatile love triangle.

Kreeg kippenvel van de Trailer. Lijkt me echt een super goede film!!
    Alleen het is nog maar de vraag of hij hier ook in Nederland uitkomt of gaat draaien! De film is in première gegaan op het Toronto film Festival. Ik heb getweet naar iemand erover en die zou Nederland wel op de lijst zetten dus maybe who knows.

;-)

Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

Wat is jullie eerste indruk??

(flower)

Imdb !

;-)

Mij lijkt het we een goede film :D Ik wil hem zeker gaan zien.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik vind alle soorten films leuk dus misschien dat ik hem ooit kijk.

Geweldig! <3

Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

lijkt me echt goed. :D

No guts no glory.

Amoureux schreef:
    lijkt me echt goed. :D

Mij ook ik hoop dat ie hier komt (nerd)

Hardlife film.
    Lijkt me wel wat om te zien maar niet meteen in Bioscoop.

Ik ben nu vooral aan het wachten voor 'Welcome To The Riley's'. Ook wel een hardlife film (Met KStew als stripper)

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

die wil ik echt wel zien !

I solemny swear i am up to no good

hee die ene van twilight speelt er in xD. die ene jasper . ik herkende hem eerst nie maar toen zag ik zijn vage blik in zijn ogen. (ik vindt dat hij een vage blik elke keer heeft:S)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Aah Jackson Rathbone speelt erin ik wil hem zien hij lijkt me mooi
    Ik wil hem ziennn.... Hmm hij is echt knap:9~

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Hij lijkt echt mooi!

Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

Oeh, Jackson Rathbone speelt er in mee.
    Hm, ja, ik denk wel dat ik hem eens wil zien.

Comedy is simply a funny way of being serious.

Dat lijkt me echt een hele mooie film, maar ik denk niet dat ik hem ga zien.

wth.