• Ja, wat is jou mannelijke kantje?
    > En voor de jongens, wat is jou vrouwelijke kantje?
    Ik denk dat ik er geen heb, maar misschien als ik jullie reacties ga lezen dat ik me er wel in herken.
    Kom maar op. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik had vroeger een action-man, ik speelde met auto's, ik was altijd buiten te vinden in bomen, kan nu bijna beter omgaan met mijn vrienden als mijn vriendinnen, ik kan heel onbeschoft boeren, ik hou van actiefilms, ik zit op een vechtsport, ik kan grof zijn, ik hou van motoren!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben PSV-supporter, maar voetbal hoeft niet per se mannelijk te zijn toch? Verder hou ik wel van die geweld games als GTA enzo. Maar voor de rest ben ik niet echt jongens-achtig.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Lomp, gamen, verstand van computers, extreme sporten & slaap altijd harstikke lang uit en ga laat naar bed.


    "Don't look back, you're not going that way."

    blijkbaar me uiterlijk ofzo, aangeizne ik nog wel eens voor jongen word uitgemaaktt.
    bovendien kan ik het beter met jongens dan met meisjes vonden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ben gewoon een halve jongen. altijd baggy aan,heb een vriendin,ik rap,hate make up,a love gta spellen,waneer ik ooit ga trouwen wil ik een pak aan,verstand van pc, en die dingen and a happy with that. maar soms heel soms komt ook mijn vrouwelijke kant na boven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 11:59 ]

    Ik game veel.
    Drink bier.
    Kijk veel voetbal.
    Heel erg Feyenoord fan. -altijd al-
    Luister Hardcore.
    Hou van ruige Hardcore party's.
    Speelde vroeger altijd met auto's en lego.
    Heb bijna alleen maar jongens vrienden.

    En zo kan ik nog wel even door gaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ze weet best veel van voetbal en kijkt bijna alle wedstrijden en draagt bijna altijd broeken? nouja dat deed ik eerst eigenlijk ook maar oke. xd en volgens mij speelt ze ook fifa.
    oh dit is btw door chantal -doeihoi- geschreven. xd


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Seel schreef:
    ik ben zo make-uploos als maar zijn kan & ik weet niet van parfum (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind van die speelgoed racebanen helemaal te gek. Het is nog altijd mijn droom er eentje te krijgen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Brede wenkbrauwen vind ik best mannelijk (like Zac Efron), dat heb ik dus.


    Never give up on things that make you smile.

    Mijn makkelijke kant? Mijn geslachtsorgaan ;D.

    Kikkeli schreef:
    Gamen, actie/avontuur films, geen meiden troep zoals make-up en jurken enzo, vroeger had ik de Action-men :') uh..
    OHJA en ik wil games designen of tattoo artist worden. Én -omg jullie herinneren me aan alles- ik zit ook altijd als een jongen. Onderuit gezakt, of de benen wijd -niet doordenken pervs-


    Ik had ook Action Men! 8D
    Ik had zo'n mini-motortje (':


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    MrDERP schreef:
    Mijn makkelijke kant? Mijn geslachtsorgaan ;D.


    0_0 o_o

    ok.......

    Enamoro schreef:
    Ik hou totaal niet van knuffelen, terwijl al die meiden dat op mijn school wel doen. Ik draag nooit hakken, ik heb niet altijd make-up op en durf ook gewoon make-uploos door de stad ofzo te lopen, ehm... ik scheld enorm veel en ik kan soms ongemanierd zijn. (krul)


    jurkjes en rokken vind ik vreselijk.
    ik ben ontzettend lomp,
    ik hou van thrillers, horror.
    ben verslaafd aan lara croft schiet spelletje hahaha.
    dat was het denk ik?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ongemanierd, soms lomp, interesse in motors en auto's, vind het niet erg om vies te worden, kan niet lopen op hakken, jurkjes en rokjes zijn ook al een probleem, houdt van voetbal spelen, met benen open zitten, veel eten, geen make-up, lomp lopen. Ik denk dat ik zo ongeveer alles heb. (A)


    Think before you act.