• Ja, wat is jou mannelijke kantje?
    > En voor de jongens, wat is jou vrouwelijke kantje?
    Ik denk dat ik er geen heb, maar misschien als ik jullie reacties ga lezen dat ik me er wel in herken.
    Kom maar op. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gamen,, x], niet erg vinden, als er iets vies word, kleding ofzo. [oké er zijn uitzonderingen :P]
    Ofzo.. x]

    Grof gebekt, maar dan ook echt grof, zit er bij als een vent onderuit en het liefts als het kan mijn ene onderbeen op mijn boven been. Lus geen bier dus dat zal het niet wezen. Ik heb altijd zo iets van als het ligt en je hebt er geen last van blijft het daar liggen voor de rest van de week. Ik wil jello shot's gaan maken :D(Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    Me <3 Worstelen -kijken-


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    harde muzieksmaak, mijn leren vesteje, mijn truien en t-shirts komen vaak uit de mannenagdeling, gamen, horror kijken terwijl je iets met ketchup eet, liefde voor borsten, haat aan cliché-romantische films/muziek a la the notebook of bruno mars, het feit da ik justin bieber gay vind -no offence-, hoe ik zit, ik sla graag mensen, ik eet meer dan mijn beste vriend, het feit da ik men haar nooit kam, ik hou van mannendeodorant, hoe ik over seks praat (nog nooit gehad, maar ik ben zo jongensachtig op dat vlak), mijn dubbelzinnigheid, eh mijn snor xD, mijn domme opmerkingetjes,...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    gamen denk ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    hmm... grote bek ?


    Believe.

    Ehmm ik ben verslaafd aan vechtspelletjes en avondtuurspelletjes.
    Ik heb echt wat met jongenstruien/vesten
    en rapmuziek ook bebst wel:D maar dat hebben best wel veel meisjes volgens mij (die ik ken dan ^^)
    En GEEN make-up


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zit met wijde benen, laat boeren (oké, niet de hele tijd), kijk graag sport (al bak ik er zelf helaas NIKS van), snap hints en zo niet altijd, draag vaak wijde/mannenkleding, ik draag (bijna) nooit make up, ik borstel mijn haar nooit.
    En oh, er zijn er nog vast nog meer waar ik nu niet op kom ^-^


    Felix

    ik wil te graag helpen? xD (ben een jongen ;))


    Ligt and Darkness are both very different..

    boeeerreeeen (een van mijn goede eigenschappen, om jaloers op te zijn!)
    Ik wil rugby of ijshockey doen. (:
    En ik ben slordig, enorm.


    Get outta my head!

    Slordig
    Grote mond
    Vechter ;3


    Me so good.

    Ik kan wiskunde.. :Y)

    Tsja, dat klinkt heel stom, maar het is over het algemeen zo dat jongens beter zijn in wiskunde..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik eeeehm...
    Ik zit vaak als een man.
    Ik heb die typische mannelijke tik met mijn been.
    Ik draag geen jurken/rokken. [Maar dan wel weer make-up en hakken, haha :'D]Ik kan redelijk boertig en grof overkomen, meh.
    Ik haat het serieus als meiden beginnen praten over hoeveel keer ze zijn gaan shoppen of als ze hun haar beginnen te kammen op school.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kijk graag naar zo'n 'monstertruck' dingen en stuntshows met auto's. (:
    En luister naar harde muziek en ben dol op horrorfilms, en euh...
    Zoiets? :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Games, mannenfilms (zie Transformers en zo), mannen t-shirts & blousejes :3 <3


    Destroy what destroys you.