• Ja, wat is jou mannelijke kantje?
    > En voor de jongens, wat is jou vrouwelijke kantje?
    Ik denk dat ik er geen heb, maar misschien als ik jullie reacties ga lezen dat ik me er wel in herken.
    Kom maar op. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik hou van horrorfilms :Y) en ik vind het leuk om mijn broer af te schieten, en ik hou van racen, al ben ik er niet goed in :X en nog veel meer dingen, maar dat zou ik op dit moment niet weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik sta meestal bij de jongens en ik heb meer jongens vrienden dan meisje vriendinnen

    en ik ben best wel sterk en ik vind sport geweldig

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 20:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik draag baggyshirts, nooit make up. Ben geen persoon om uren aan het haar te zitten en ik haat make-up. Draag nooit jurkjes. Ik kan zo onbeschoft zitten als een vent. Ik hou van racespelletjes en al dat soort dingen.


    SLOAN.

    Veel games, Warcraft enzo hihi ik steel ook altijd HALO van mijn broer (:


    Behind the laughter it actually means something.

    Lomp, onbeschoft, geen manieren en ik lach om scheten en boeren.


    Your make-up is terrible

    Mijn vrouwelijk kant, euuuuhhh.. >.> Erg gevoelig zal daar wel bijhoren denk ik. :] Ik durf te huilen, ik typ "hihi" in msn gesprekken? x'P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gamen, en ik hou helemaal niet van meidendingen.
    En ik laat soms boeren.(krul)

    Ik hou heel erg van gamen. Ik ben er echt verslaafd aan. Ik ga bijna alleen maar met jongens om in mijn klas. Ik ben echt helemaal geen fan van romantische films, maar van de actie films.

    Dat was alles :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rickjuh schreef:
    Mijn vrouwelijk kant, euuuuhhh.. >.> Erg gevoelig zal daar wel bijhoren denk ik. :] Ik durf te huilen, ik typ "hihi" in msn gesprekken? x'P


    Ja Rick, jaaaa! _O_
    -lol-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn mannelijke kant: Ik kan erg lomp en agressief reageren, ook al wil ik dat niet zo over laten komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik boer als een kerel :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Hard/grof/lomp zijn, ongeorganiseerd, 'don't give a fuck' op de verkeerde momenten. Ik kan ongeveer net zo goed met jongens omgaan als met meiden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik lui ben ga ik echt zo platzak als een jongen zitten, telt dit ook?:Y)


    Some people make the world special just by being in it

    + Ik heb altijd al van voetbal gehouden.


    Some people make the world special just by being in it

    Hmm.. Hier thuis noemen ze me Herman ¬¬.. Omdat ik vroeger echt jongensachtig was (nu nog steeds trouwens). Maar ja mijn mannelijke kanten: ik houd van vechten met mijn broers/broertje, ik houd van gamen, vooral Call of Duty Modern Warfare 2 en fifa 11, voetballen maar dat vind ik eigenlijk niet eens heel mannelijk. Und dat was het wel denk ik, of ja, ik houd niet van make-up en hakken. Soms word ik gedwongen om make-up op te hebben, maar dan voel ik me zo stom.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.