• Er zit zo'n jongen bij mij in de klas, of nou ja zat? Jim en die is op de basisschool blijven zitten en afgelopen jaar in de 4e. Nu zit ie dus nog steeds in de 4e, en ik ook, en hij is 17 en bijna 18. En ik 14 haha (':
    Maar goed.
    Hij spijbelt zóveel, ik heb hem voor de vakantie maar een paar keer gezien omdat ie gewoon zoveel spijbelt en zo. Nu is ie daarom geschorst voor 6 weken en zitten ze te twijfelen om hem wel op deze school te laten.
    Ze twijfelden al om het naar 4HAVO te laten gaan, en nu hebben ze het alsnog gedaan. Maar toch doet ie gewoon niets en dat vind ik eigenlijk best erg dom. Ik snap dat soort mensen eerlijk gezegd niet. (':
    Ben ik de enige die er zo over denkt of niet?(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn broer heeft ook zijn laatste jaar kunst moeten overdoen en dan weer niet geslaagd door spijbelen enzo. Nu is hij maar gaan werken want zijn school wilt hem niet meer trug. Lol, eigen schuld zou ik dus zeggen. Van zo'n mensen krijg ik het (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik snap het ook niet, maar je hebt gewoon van die mensen die het echt niks kan schelen, en achteraf hebben ze er spijt van, want dan hebben ze niet eens hun middelbare school afgemaakt...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij heeft misschien problemen met eenaantal mensen die die wilt onlopen of hij is niet helemaal 100%!!

    Laat hem toch lekker doen wat hij wilt ? Zo'n mensen irriteren mij helemaal niet ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben het met je eens..

    Is wel raar dat hij dan helemaal niks gaat doen..


    I love BTR and One Direction!

    ik sanp het ook niet maar ik spijbel zelf opzich ook wel veel maar dat heeft wel met dingen te maken zeg maar..
    Maar het blijft dom..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Spero schreef:
    Je zit in de 4e en je bent 14? Heb jij dan ook overgeslagen ofzo? o.o

    Hahaha ja. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hé, er zat ook zo'n gast in mijn klas! Hij had op een gegeven moment 18 onvoldoendes terwijl me helemaal geen 18 vakken hebben. xd & hij ging té vaak naar de tandarts. Een wonder dat ze hem over hebben laten gaan. Maar zulke mensen hebben gewoon problemen, thuis of met hunzelf. of ze zijn niet goed bij hun hoofd.


    wth.

    Philosophic schreef:
    Hé, er zat ook zo'n gast in mijn klas! Hij had op een gegeven moment 18 onvoldoendes terwijl me helemaal geen 18 vakken hebben. xd & hij ging té vaak naar de tandarts. Een wonder dat ze hem over hebben laten gaan. Maar zulke mensen hebben gewoon problemen, thuis of met hunzelf. of ze zijn niet goed bij hun hoofd.

    Hahahaha, hoe doet ie dat nou weer?! 18 onvoldoendes, voor 18 niet-bestaande vakken.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?