• Nu Blair, Serena, Chuck, Dan en Vanessa allemaal afgestudeerd zijn en Nate met de horizon vertrokken is is Gossip Girl uit NYC vertrokken en naar Amsterdam gekomen, al snel heeft ze weer een stel nieuwe rijke tieners op het oog. Ze wonen in de mooiste grachtenpanden, bezoeken de meeste luxe feestjes en winkelen in de meest dure winkels in de duurste winkel straat van heel Nederland: De PC Hoofdstraat.


    En daar bedenk ik dan verder nog een verhaal omheen, maar lijkt het jullie wat?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    doen lijkt me best leuk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jhaa...deze verhaal lijkt me echt Cool!!

    Zullen wie die samen doen??

    want ik wou een verhaal van hun maken samen met iemand,maar niemand had toen gereageerd enzo..


    I love BTR and One Direction!

    ShawtyLovee schreef:
    Jhaa...deze verhaal lijkt me echt Cool!!

    Zullen wie die samen doen??

    want ik wou een verhaal van hun maken samen met iemand,maar niemand had toen gereageerd enzo..

    Haha sorry ik schrijf liever zelf, want als ik met anderen schrijf komt er niets van en ik heb een hele eigen schrijfstijl en ik ben echt te perfectionistisch en ik doe alles op mijn eigen tempo dus ik denk het niet;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel erg leuk! ik zal dit echt wel lezen. Origineler dan al die andere.

    iGoogle schreef:
    Heel erg leuk! ik zal dit echt wel lezen. Origineler dan al die andere.

    Oké dankje!
    Ik zit er ook nog aan te denken rollen weg te geven maar dan moet ik er eerst een verhaal verder omheen hebben. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm wel leuk maar ik ben niet echt Gossip girl achtig dus ik denk niet dat ik hem ga lezen :$


    I rather love then fight.