• Zes vriendinnen verhuizen naar La Push om daar met z'n zessen op zichzelf te wonen. Daar ontmoeten ze Seth, Quil, Jacob, Paul, Embry & Jared.
    Meer verzin ik later.


    NODIG:
    de 6 VRIENDINENN
    - Alyssa Myer (Sardonyx) Seth
    - Eliska Toledo (Toyfriend) Jacob
    - Shanice Flayapinto (RvPersie) Paul
    - Elizabeth McChase (Sphere) Embry
    - Jennifer Henshaw (Hanoena) Quil
    - Valentijn Chase (sevani) Jared
    2 BITCHES
    -
    -
    4 MEELOPERS
    - Daphne Wankars (RvPersie)
    -
    -
    -

    INVULLEN:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: [Foto of Beschrijving]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:31 ]


    Life's too short to take too seriously

    RvPersie schreef:
    Ik kan als je wilt,nog een rol voor de meeloper in vullen ofzo?


    jah, dan gaat eht sneller.
    thnx.(flower)


    Life's too short to take too seriously

    Laila408 schreef:
    Rol: Bitch
    naam: Dominique (haar vijanden noemen haar dom)
    achternaam: arrorijk (xD)
    leeftijd: 15(mag veranderd worden)
    geboortedatum: 11 September 1994
    karakter: héél arrogant en verwend probeerd vaak vriendjes van mensen af te pakken en ze weet niks maar dan ook niks!
    uiterlijk:http://www.therealfun.com/wallpapers/Lindsay_Marie_blonde_hair_12393.jpg
    lover: Seth


    Seth is bezet.


    Life's too short to take too seriously

    Ik ga invullen, houd je van lange lijstjes? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Een vriendin, Jared
    Naam: Valentijn
    Achternaam: Chase
    Leeftijd: Vijftien
    Geboortedatum: 21 Juni 1995
    Karakter: Valentijn is een leuk meisje. Ze is druk en grappig, dat komt omdat haar lach erg aanstekelijk is en ze graag mensen aan het lachen maakt. Ze komt vaak over als een nietsnut en ze heeft een erg nonchalante instelling, maar dat is eigenlijk niet helemaal zoals ze geboren is. Ze is harstikke intelligent en slim, terwijl ze er helemaal niks voor hoeft te doen. Ze is erg nieuwsgierig en ze maakt overal wel een feest van. Ze heeft graag de aandacht maar ze zou er niet omgaan smeken, want ze wil zichzelf graag hoog houden. Ze is altijd brutaal en ze heeft een woordje voor iemand die wat verkeerds zegt klaar. Ze is wel erg populair, en dat komt vooral omdat ze een grote mond heeft en omdat ze erg nonchalant is.
    Uiterlijk:Valentijn Chase.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sardonyx schreef:
    Rol: Vriendin
    Naam: Alyssa
    Achternaam: Myers
    Leeftijd: 15 Jaar
    Geboortedatum: 23 Augustus 1995
    Karakter: Alyssa is een lief meisje dat vaak erg vrolijk is. Ze is ook erg intilligent, alleen kan ze soms nog wel eens sarcastisch uit de hoek komen. Ze is erg sociaal en kan met iedereen overweg. Ze heeft geen grote mond, maar ze kan zeker wel voor zichzelf opkomen. Ze laat echt niemand over zichzelf heen lopen.
    Uiterlijk: Foto komt er zo aan
    Lover: Seth


    Mag ik de foto???


    Life's too short to take too seriously

    Rol: 1 van de 4 meelopers
    Naam:Daphne(wordt vaak daffie genoemd)
    Achternaam:Wankars
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 22 juni 1994
    Karakter: Daphne is in een woord 'Aanstellerig',ze bij élk woord een raar gebaar met haar hoofd of handen,Ze vind een pluisje op haar keurige blouse al het einde van de wereld en schrikt overal van zelfs als je héél droog 'boe' zegt.Daphne is een best onzeker meisje dat zich heel erg snel aangesproken voelt en altijd maar complimentjes nodig heeft om zich goed te voelen.Ze heeft altijd een grote mond maar alleen achter iemands rug om.Verder is ze ook erg luidruchtig,maar houdt wel direct haar mond als één van de 2 bitches aan het woord wil of is.Daphne kan je beter geen geheimen vertellen want ze verteld alles gelijk door en ze is nogal aan de domme kant.Ze is ook erg emotioneel en huilt vaak om iets kleins en is een echt moederskindje.Ze durft niet echt veel en wacht liever af wat er gaat gebeuren.Ze is nogal lui uitgevallen en doet niet is waar ze geen zin in heeft.Ze wilt er graag bij horen en is daarom ook heel erg dankbaar dat ze bij de populaire mensen hoort.
    Uiterlijk: [Foto of Beschrijving]
    Daphne


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    AshleyGreene schreef:
    (...)

    Mag ik de foto???


    Sorry, ik was vergeten dat ik nog een foto moest plaatsen. Maar hij staat er nu :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Sorry, ik was vergeten dat ik nog een foto moest plaatsen. Maar hij staat er nu :'D

    Dankje (A)


    Life's too short to take too seriously

    -> Even wat hoofdletters uit de titel gehaald. Hij was namelijk wel een beetje scheeuwerig.


    I am an idiot, I move.

    Ik kan als je wilt een rol verzinnen voor een van de twee bitches..

    Rol: Bitch
    Naam: Ruby
    Achternaam: Montag
    Leeftijd: 17 Jaar
    Geboortedatum: 11 Januari 1993
    Karakter: Ruby is altijd al een bitch geweest. Ze weet dat ze knap is, en daar maakt ze gebruik van ook. Bijna heel de school loopt achter haar aan. Ook is Ruby de hoofdcheerleader van de school. Ze heeft een vriendje, genaamd Jake, die in het football team speelt, alleen weet bijna iedereen dat Ruby vreemd gaat. Ruby is gewend dat iedereen achter haar aanloopt, dus ze heeft een pesthekel als iemand haar tegenspreekt.
    Uiterlijk: Ruby Montag

    Je hoeft deze rol natuurlijk niet te gebruiken, ik wou je alleen helpen(krul)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:48 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rol: uber bitch
    Naam: Nicole
    Achternaam:de Caprio
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 14-10
    Karakter: Nicole wilt altijd haar zin hebben. Ze is heel erg verwend en heeft alles wat haar hartje begeerd. Ze heeft een hekel aan mensen die minder zij dan haar en daarom pest ze de rest. Ze is gewend om altijd de populairste te zijn en wordt ook altijd uit genodigd voor de leukste feestjes.
    Uiterlijk: Nicole heeft lang blond haar en blauwe ogen. Ze is heel bleek en heeft altijd make-up op. Ze heeft altijd wel iets roze of paars aan. foto komt nog
    [Foto of Beschrijving]


    "Ignite, my love. Ignite."