• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    Ik twijfel nog tussen twee..


    "I shut my eyes in order to see.'

    [komt bij mij ook te staan welke ik ga doen ? [a']]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    [komt bij mij ook te staan welke ik ga doen ? [a']]

    Tuurlijk XD

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Tuurlijk XD


    Haha cuwl :D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik doe zeg maar die ene van die raven maar mag ik die rondjes ( details) op de jurk weglaten, want als ik die erbij doen dan word het niet mooi meer :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    ik doe zeg maar die ene van die raven maar mag ik die rondjes ( details) op de jurk weglaten, want als ik die erbij doen dan word het niet mooi meer :P

    Ja hoor

    Lukt het n beetje bij jullie? :Y)

    EstrellaVida schreef:
    Lukt het n beetje bij jullie? :Y)


    Bij mij wel [a']
    Alleen ik speel beetje vals =D heb de grote lijnen over getrokken anders ehm.. werd het ehm.. zeg maar een ramp..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    Lukt het n beetje bij jullie? :Y)


    ja hoor :) alleen ik doe een beetje rustig aan zodat ik alles mooi afwerk :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @Amistad Syll tocch X'D

    EstrellaVida schreef:
    @Amistad Syll tocch X'D


    Ehm mijnte is klaar :O dus kom online dan stuur ik je hem=P [dan stuur ik hem ook toen ik hem snel had overgetrokken.. this toch maar een ander geworden.. die omlaag keek is ehm heel moeilijk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Ehm mijnte is klaar :O dus kom online dan stuur ik je hem=P [dan stuur ik hem ook toen ik hem snel had overgetrokken.. this toch maar een ander geworden.. die omlaag keek is ehm heel moeilijk]

    Ik is online :Y)

    ik weet niet welke mooier is dus ik plaats ze alle 2 maar:)
    de ene is een beetje anders dan de andere maar het is gewoon van hetzelfde plaatje ;)

    deze is het meest afgewerktundbij deze zijn de ogen beter dan bij die andere vind ik

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 15:05 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mag ik misschien uitstel? Ik heb het erg druk a.t.m.
    Ik moet focking veel voor school doen voor vrijdag, zaterdag heb ik feest, nog ergens in het weekend moet ik een filmpje bewerken voor school enzo, leren voor maandag.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 22:39 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Mag ik misschien uitstel? Ik heb het erg druk a.t.m.
    Ik moet focking veel voor school doen voor vrijdag, zaterdag heb ik feest, nog ergens in het weekend moet ik een filmpje bewerken voor school enzo, leren voor maandag.

    Is goed, denk je dat je m Woensdag af kunt hebben?