• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    Amistad schreef:
    (...)

    Jounte is vet cuwl =O

    bij mijnte moet je denken aan kleuterschool.. met dat geknip en geplak =P


    joh da heb ik ook haha die van mij ziet er ook niet uit maarja wat moet je eraan doen :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    joh da heb ik ook haha die van mij ziet er ook niet uit maarja wat moet je eraan doen :P


    Jounte beeld iets cuwls uit =D
    mijn beeld helemaal niets uit alleen een mes met bloed..
    wauw daar word je bang van =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Jounte beeld iets cuwls uit =D
    mijn beeld helemaal niets uit alleen een mes met bloed..
    wauw daar word je bang van =P


    ik vind die van jou wel vet, vooral de materiaal keuze :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    ik vind die van jou wel vet, vooral de materiaal keuze :)


    Blik lipjes en kleding? =P
    Bij jou zit een lolly in verwerkt =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag uitslag

    Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Blik lipjes en kleding? =P
    Bij jou zit een lolly in verwerkt =O


    Das toch vet :P ik vind da wel een leuk idee met die lipjes haha ik zat cds te knippen alleen heb da toch maar niet gedaan haha ja me moeder zat me raar aan te kijken toen ik die lolly kapot aan het slaan was met een schoen hahah geen hamer in de buurt :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    Das toch vet :P ik vind da wel een leuk idee met die lipjes haha ik zat cds te knippen alleen heb da toch maar niet gedaan haha ja me moeder zat me raar aan te kijken toen ik die lolly kapot aan het slaan was met een schoen hahah geen hamer in de buurt :)


    Whahaha =P
    ik wou eerst voor de handvat kapotte knopen doen.. mja ehm.. 1kapot gemaakt maar zow stukje schoot bij me oog.. Deed hem net op tijd dicht.. dus dat deed ik maar niet =P

    Cd's zijn moeilijk kapot+klein te krijgen =P.

    Maar lipjes kapot knippen is gevaarlijk hoor =O
    Ik knipte in me vinger.. bloedde niet ofzow..

    Owww ik had trouwens een betere foto gemaakt;
    heb hem alleen niet in me fotoboek..

    Klik dan.
    Et papier lijkt raar maar dat komt omdat het ander papier is =P.
    Speciaal dikker papier =P
    had ik nog.. toen ik verf dingen kreeg [terwijl ik niks aan verven doe..]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 14:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De uitslag is er ;x

    huh scandal heeft 8.3 en ik 8.9 .. hoe kan ik er dan uit liggen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neej wacht betere vraag.. hoe kan scandal dr nog bijstaan als het om 3 finalisten gaat =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    yeaaaaah finale en een 10,2 hhaha :P vet cuwl (H) alleen moet ik tegen kikkeli en CORPSE en die zijn zo goed maar ik ga mijn best doen ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    de opdracht is btw helemaal geweldig alleen moeilijk omdat die andere 2 zo goed zijn met potlood :P maar je moet dus eerst het plaatje aan jou laten zien en dan geef jij goedkeuring ??

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:53 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    de opdracht is btw helemaal geweldig alleen moeilijk omdat die andere 2 zo goed zijn met potlood :P maar je moet dus eerst het plaatje aan jou laten zien en dan geef jij goedkeuring ??

    Yup, dan vertel ik je ook wat de moeilijkheidsgraad is. Je mag nog altijd wisselen van plaatje mocht die niet lukken.

    Nanana, succes iedereen =D ik heb lekker deze opdracht niet =D.
    Maar,, toch ga ik hem toen voor Sevda =P.
    Maar ik weet al een plaatje die ik ga doen =D [Jah Sev, die ene die omlaag kijkt=P]

    Nou wachten tot vrijdag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    holymotherfucking-lalalalala.
    Victoria Frances? *sigh* oke, niks spreekt me aan? XD
    Alleen deze, maar ik denk dat deze te makkelijk is?
    Of misschien weet jij of ze meer fotos/tekeningen whatev heeft van clowns? ;p

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.