• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    @Kikkeli Ja een Error pagina ga jij niet na tekenen xd

    Jammer.
    Had wel verwacht, houtskool, plakband en krant is niet veel. Maar zat in tijdsnood. Had trouwens in principe ook minder tijd.

    Victoria Francès is mijn lievelingsartiest!
    Veel succes iedereen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sem ik heb hier een paar opties, met een moeilijkheids graad van +0.,2 punten;
    Masked Vampire
    Bleeding Angel
    Anel Of The Death

    Doet 'ie het nu wel?


    I live for the applause, you will die for it.

    EstrellaVida schreef:
    Sem ik heb hier een paar opties, met een moeilijkheids graad van +0.,2 punten;
    Masked Vampire
    Bleeding Angel
    Anel Of The Death

    meh, ik vind ze eerlijk gezegt niet zo mooi/leuk om te tekenen.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:25 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Doet 'ie het nu wel?

    Ik zie m, maar nu zit ik te twijfelen of dit wel haar werk is. Dit soort dingen tekend ze gewoonlijk niet, maar die roos is wel haar tekenstyle...
    Van mij mag je het proberen maar dan moet je de roos er wel bij tekenen. Ehm, ik zou zeggen dit totaalbeeld +0.15 voor de moeilijkheids graad

    Hm oke. Weet je of ze meer dingen zoals dit heeft? echt eng, gasmaskers misschien? monsters? dunno. iig geen vampiers of gothic-style ;x
    Ze heeft van die Gothic achtige dingen en daar hou ik absoluut niet van ;x en dan ga ik ook minder mijn best doen D:
    Maar dit is best lastig want als iemand anders dalijk meer punten erbij krijgt voor moeilijkheidsgraad wil ik nóg meer dan diegene XD lmao hier kan ik niet tegen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Hm oke. Weet je of ze meer dingen zoals dit heeft? echt eng, gasmaskers misschien? monsters? dunno. iig geen vampiers of gothic-style ;x
    Ze heeft van die Gothic achtige dingen en daar hou ik absoluut niet van ;x en dan ga ik ook minder mijn best doen D:
    Maar dit is best lastig want als iemand anders dalijk meer punten erbij krijgt voor moeilijkheidsgraad wil ik nóg meer dan diegene XD lmao hier kan ik niet tegen D:

    Arme Sem, ehm Gothic is nu eenmaal de style van Victoria maar ze heeft ook meer richting jou wereld gerichte tekeningen, die zijn er, maar de meeste mensen die Victoria bewonderen vinden die tekeningen minder dus daarom zijn ze wel moeilijker te vinden.
    Maar ik heb het gegooglet. Dit was een eenmalige tekening van Victoria.
    En Shithead heeft al +0.2 voor moeilijkheidsgraad erbij. Dat is ook het hoogste wat je kan krijgen.
    Ehm ik zal ff voor je kijken wat ik kan vinden

    Ik wil trouwens deze (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    http://victoria-frances.hyves.nl/album/8461921/Victoria_Frances_hyve/guOVZdeu/fotos/464343411/0/zrvf/ < Die's met gasmasker 8D

    Het is werk van Victoria Frances, volgens mij zijn de tekeningen die jullie voor de dag halen, haar tekeningen voor kaften van boeken.
    Je krijgt hiervoor +0.1 punt erbij. Dit is namelijk niet dé Victoria die alles uit zich haalt, dit zijn haar kleinere kunsten.

    omg nenenenene ik kan echt niks vinden ): Dit is echt verre weg mijn stijl niet.
    Dit zijn echt de enigste 2 die.. 'oke' zijn (eigenlijk nog niet eens oke, maarja :/)
    alleen die harlequin 2

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    C0RPSE schreef:
    Ik wil trouwens deze (:

    Ehm even denken, dit is Victoria in haar ontwikkelings fase, de tijd dat ze zich ontwikkeld naar zelfstandig kunstenaar. Hierbij blijft er +0.1 punt voor de moeilijkheidsgraad.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:46 ]

    Kikkeli schreef:
    omg nenenenene ik kan echt niks vinden ): Dit is echt verre weg mijn stijl niet.
    Dit zijn echt de enigste 2 die.. 'oke' zijn (eigenlijk nog niet eens oke, maarja :/)
    alleen die harlequin 2

    Beide is dit de échte Victoria Frances van nu. Hierbij kun je +0.25 punten erbij krijgen, net iets meer omdat hierbij de lat behoorlijk hoog ligt! -Ik wist dat je me kon wurgen met deze opdracht-

    OMG yay!
    Nu nog hopen dat het lukt ;p


    I live for the applause, you will die for it.