• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    Sem,, is deze niets iets voor je?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ehm even denken, dit is Victoria in haar ontwikkelings fase, de tijd dat ze zich ontwikkeld naar zelfstandig kunstenaar. Hierbij blijft er +0.1 punt voor de moeilijkheidsgraad.

    Sorry, maar nu bereken je de moeilijkheidsgraad op wanneer zij dit getekend heeft? :') Dat is echt geen makkelijk tekening, even als die andere die ik stuurde.


    "I shut my eyes in order to see.'

    sevda de victoria frances fan XD

    ik vind ze zelf ook mooi getekend maar ik vind sommige iets té dark <3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Amistad schreef:
    Sem,, is deze niets iets voor je?


    haha die heb ik al :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    haha die heb ik al :)


    Owww... nja dan ehm. gaat die niet door voor semmeke..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    shithead schreef:
    (...)

    haha die heb ik al :)

    Je mag toch wel gewoon dezelfde? :') Like, w/e (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Je mag toch wel gewoon dezelfde? :') Like, w/e (krul)


    Lijkt leuker als je allemaal verschillende heb =).

    is deze iets?

    Trouwens =P ik zei dat ik voor Sev ook 1 ging maken want et leek haar wel te gek als ik dat deed ofzow =P
    Maar ik doe waarschijnlijk; deze

    Eey Sev kan je trouwens niet achter de finalisten zetten welke ze gaan doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het lijkt wel leuker, maar daar gaat 't niet om :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Je mag toch wel gewoon dezelfde? :') Like, w/e (krul)


    oojaa denk het wel hoor mij maakt het niet uit :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    C0RPSE schreef:
    Het lijkt wel leuker, maar daar gaat 't niet om :')


    Ja oke, maar anders heb je gauw dat je gaat vergelijken hea =).
    van welke is beter na getekend..

    als je verschillende heb is dat moeilijker


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Ja oke, maar anders heb je gauw dat je gaat vergelijken hea =).
    van welke is beter na getekend..

    als je verschillende heb is dat moeilijker

    Het is juist leuk om te vergelijken 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Het is juist leuk om te vergelijken 8D


    Ow... Maar persoonlijk vind ik verschillendes leuker =D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Het is juist leuk om te vergelijken 8D


    haha dan is die van jou toch mooier weet ik zeker :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Sorry, maar nu bereken je de moeilijkheidsgraad op wanneer zij dit getekend heeft? :') Dat is echt geen makkelijk tekening, even als die andere die ik stuurde.

    Nee, het is idd niet makkelijk, de tekeningen van Victoria zijn nooit makkelijk. Ik beoordeel het niet op wanneer. Maar als je die vergelijkt als bv deze: Klik Dan zie je toch wel een beetje een verschil in moeilijkheids graad.
    Dat van de tijd wanneer, is een beetje algemene info. Kan nooit kwaad :Y)
    Oh ja vergeten te zeggen, die vorige was idd moeilijker, maar ik doel toch meer op dé Victoria Frances tekeningen, zegmaar die héél gedetaileerde. Al begrijp ik goed dat je die met dat gasmasker leuk vond :Y)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 16:01 ]

    @Shithead, CORPSE, Amistad
    Het is wel leuker ja als iedereen verschillende doet. Maar stiekem is vergelijken ook geen slecht idee Want dan zijn de punten makkelijker te geven :Y)
    Ehm dat van achter hun zetten welke ze gaan doen is n goed idee. Maar ik zie ze nog n beetje twijfelen. Morgen zal ik het er op zetten, dan weten ze denk ik wel welke ze willen. Ookal staat er op dat je die doet, wisselen mag zelfs op de dag van inleveren nog, don't worrie :Y)