• Dit is de link naar het ouwe topic!

    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P

    Prijs:
    1e plaats; Plaatsje op mn profiel, rol in een story -zelf kiezen-, iets in the spotlight, mij één zelf bedachte teken opdracht én punt daarvoor geven.. -Ik mag niet weigeren ;s-
    2e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -onderwerp zelf bepalen-, mij één zelf bedachte teken opdracht én een punt daar voor geven. -Ik mag niet weigeren ;s-
    3e plaats; Plaatsje op mn profiel, één Stand Alone -Onderwerp suggestie mag gegeven worden-, mij één opdracht uit de wedstrijd geven én een punt daarvoor.


    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3 9.2 9.3 9.6
    -Villain 9.0 9.3 9.5 9.1 9
    -Shithead 7.7 9.6 9.0 9.1 9.7 + 0.5 = 10.2



    Ik heb jullie lang in spanning gehouden! Het moment is daar! Wat zijn de plaats verdelingen?
    Op de 3e plaats, Nynk! (Villain) -Overhandigt troffee aan Nynk- Ik stuur je een gb'tje met de instructies over je prijs!
    Je mag heel trots op jezelf zijn! Je hebt deze wedstrijd echt prachtig vol gehouden! Héél goed gedaan!
    Op de tweede plaats, ze lagen dicht bij elkaar maar het is geworden... Daryl! (Shithead) -Overhandigt troffee aan Daryl- Gefeliciteerd! Ook jij krijgt een gb'tje met daarin de instructies over je prijs! Je hebt het écht geweldig gedaan! De tekening was zeer moeilijk, en je hebt m zelfs helenmaal af gebeeld! Dat is echt heel moeilijk en je hebt het heel mooi gedaan!
    De 1e plaars! Jullie raden het al! Sem! (Kikkeli) -Overhandigt prijzenkast aan Sem- Héél héél héél mooi gedaan! We zijn allenmaal heel trots op je! Jouw tekeningg was zeer gedatailleerd én realistisch! Je hebt jezelf groot gehouden tijdens iedere uitdaging! Je hebt het ongelofelijk goed gedaan! Ook jij krijgt een gb'tje met de instructies over je prijs.
    Dit was het dan! Mijn tekenwedstrijd! Ik ben trots op iedereen die mee heeft gedaan! Jullie kunnen fantastisch tekenen! Ik hoop dat jullie hebben genoten!


    Uit de wedstrijd:
    -Scandal 8.2 9 9.1 8.3 8.3
    5e Ronde niet overleefd
    Amistad 7.4 8.3 9.2 8.8 8.9
    5e Ronde niet overleefd
    PurpleLips 9.4 9.3 8.6
    Niks ingeleverd en niks van zich laten horen
    BanZai 8 9.5 9.2 8.3
    4e ronde niet overleefd...
    Cottonmouth 8.3 9.3 9.0
    Niks ingelevert, en niks laten horen.
    Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:23 ]

    #Shithead, stiekem hoef jij enrgens bang voor te zijn deze ronde, want omda jij favoriet bent krijg je er zowiezo al 0.5 punten bij, haha xd

    EstrellaVida schreef:
    #Shithead, stiekem hoef jij enrgens bang voor te zijn deze ronde, want omda jij favoriet bent krijg je er zowiezo al 0.5 punten bij, haha xd


    hahaha maakt niet uit want ik kan laag krijgen en dan maken da half puntje ook niet uit hahah :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik denk hea.. nja weeet ik wel zeker dat ik er deze ronde echt uitlich o-O want echt horror is me tekening/knutselwerk niet o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Ik denk hea.. nja weeet ik wel zeker dat ik er deze ronde echt uitlich o-O want echt horror is me tekening/knutselwerk niet o-O

    ja maar dat hoefde ook niet he :) het was toch iets wat je eng vind :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    ja maar dat hoefde ook niet he :) het was toch iets wat je eng vind :)


    Maar das probleem !! ik vind niks echt eng =P vind een prik enger o-O [moet in een half jaar 4 prikken halen']

    Waarom ik dan geen rpik deed? te moeilijk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet er morgen nog aan beginnen.
    Ik wou eerst uit de uitslag weten voordat ik eraan zou beginnen. Anders zou het verloren moeite zijn geweest.
    En dit weekend heb ik niets van vrije tijd gehad. Dus ik zal het morgen snel snel na school doen. ^^
    Maw, ik wou vertellen dat ik het niet vergeten was. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tot hoelaat hebben de mensen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Tot hoelaat hebben de mensen ?

    23.59 en 59 seconde :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:05 ]

    Mijn tekening stinkt, badly :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga dr keihard er uit liggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee ik dan :')
    Ik heb zo simpel iets want ik kan alleen werken met potlood en niet met andere troep x___X


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn tekening. Hij is niet fantastisch want ik zit in tijdnood, moet nu nog voor 4 grote vakken leren en dat is niet niets! Ik zat er langer aan dan dat ik dacht.
    Dat houtskool uit de kachel was een prutswerk want het brokkelde constant af -tip, laat het niet op de grond vallen- en ik wou die kleine ledemaatjes duidelijker brengen met ducktape. Die dingen moet ik zo klein knippen dat ze aan mijn handen bleven kleven. x]
    En voor de rest heb ik nog krant gebruikt. ^^
    Dus: houtskool, ducktape en krant. TADAA!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn tekening. Hij is niet fantastisch want ik zit in tijdnood, moet nu nog voor 4 grote vakken leren en dat is niet niets! Ik zat er langer aan dan dat ik dacht.
    Dat houtskool uit de kachel was een prutswerk want het brokkelde constant af -tip, laat het niet op de grond vallen- en ik wou die kleine ledemaatjes duidelijker brengen met ducktape. Die dingen moet ik zo klein knippen dat ze aan mijn handen bleven kleven. x]
    En voor de rest heb ik nog krant gebruikt. ^^
    Dus: houtskool, ducktape en krant. TADAA!

    :/
    En dat gebeurde dus bij mij en toen ging ik erop staan.

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Nee ik dan :')
    Ik heb zo simpel iets want ik kan alleen werken met potlood en niet met andere troep x___X


    Jounte is vet cuwl =O

    bij mijnte moet je denken aan kleuterschool.. met dat geknip en geplak =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kikkeli schreef:
    (...)
    :/
    En dat gebeurde dus bij mij en toen ging ik erop staan.

    ...

    Bij mij is het op de tapijt gevallen. Zo'n stoffen donkeren en je kunt niet zien waar het ligt.
    Maar als je er met witte sokken zoor zou lopen, zien ze zwart. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury