• Ok, de titel zegt het zelf al!
    Wat vinden jullie van Ann-Kathrine? Voor de mensen die niet weten wie ze is, wat ik betwijfel, is hier een linkje naar een filmpje;
    http://www.youtube.com/watch?v=JwDSDSSHb80
    Ik heb zomaar een filmpje uitgekozen, snel snel. Bij 1.17 is het Ann-Kathrine.
    Graag eerlijke antwoorden, en zeg ook waarom je zo over haar denkt aub. Graag ook wat beleefd blijven. ^^
    Sorry voor diegene moest er al zo iets bestaan van topic! Maar ik ben het nog niet tegengekomen.
    <3

    -x--x--x-

    ;; Mijn mening geld denk ik ook? ^^
    Ik vind het dom dat mensen haar haten ;S
    Ok, ik heb ook gehoord dat ze hem zat heeft gevoerd. Maar Tom deed toch mee, ookal was hij zat.. Iedereen mag eens fun hebben, niet? Gebeurd is Gebeurd.
    En moesten Tom&co ooit een vriendin hebben, ga je die dan ook haten? Denk eens aan het geluk van Tom&co ;S Besef dat zij niet weten dat jij bestaat, en dat je ze héél waarschijnlijk niet zult krijgen. Ik zie ze liever gelukkig, dan ongelukkig, ook als er een meisje in het spel komt. Jullie niet dan?
    Ik hoop dat jullie mijn mening begrijpen, en er al dan niet eens over nadenken. Danku

    Tot zover mijn gezeik ^^ Jullie beurt!


    -

    weet je ik ken haar niet dus boeit niet
    maar ik ben dan ook niet verliefd sorry ik vind jullie naief als jullie verliefd zijn op iemand vn TH komaan de kans dat je ze ooit ontmoet laat staan een vriendin/hun vriendin word is 1 op een miljoen

    en BTW ik ga me niet aantrekken vn Tom dat hij zat was bedoel dat is een dom excuus

    die jonge mag tog ook wel wat fun hebben
    niet
    hij vraagt zich ook niet af wat jullie nu aan het doen zijn hoor hij heeft gng aan zn eigen drukke leven ;)

    xxsamira

    (...)

    Ze zit er een beetje arro uit, maar ze is een ontzettend lief meisje. En ja dat kan ik weten ja.

    x.

    Hoe weet jij dat dan? :8

    het boeit me eigenlijk niet.
    Als TH een vriendin heeft, ben ik blij voor ze.
    En ik ga dat kind echt niet haten. Dat is KANSLOOS.
    ik ken der nieteens, dus ik heb geen reden.

    Oké, nu gaan jullie me niet geloven maarja,
    Ik heb een vriendin, en ze kent tom int echt. en ze hebben 'het' gedaan. Ja dit mag ik vertellen, want ze zegt het tegen iedereen. eerst hield ze het geheim, en wisten alleen ik en iemand anders het, maar toen had dat andere kind het doorgeluld blablabla. Maargoed, ik ben fuckin blij voor haar.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!


    Oké, nu gaan jullie me niet geloven maarja,
    Ik heb een vriendin, en ze kent tom int echt. en ze hebben 'het' gedaan. Ja dit mag ik vertellen, want ze zegt het tegen iedereen. eerst hield ze het geheim, en wisten alleen ik en iemand anders het, maar toen had dat andere kind het doorgeluld blablabla. Maargoed, ik ben fuckin blij voor haar.

    OOOH dat is toevallig zeg :8

    @ ScanKAULITZ ;; Het is niet zo slim om zo'n dingen op Quizlet te zetten want straks is er weer ruzie ofzo x'] En weinig mensen zullen het geloven

    @ ScanKAULITZ ;; Het is niet zo slim om zo'n dingen op Quizlet te zetten want straks is er weer ruzie ofzo x']En weinig mensen zullen het geloven
    Ik sluit me hierbij aan!! (A)

    (...)Ik sluit me hierbij aan!! (A)

    Sluit ik me er lekker ook bij aan ^^


    -

    Heb een vraagje!!

    Er werd geroddeld dat ze TOm gebruikte , is da bu waar of niet????

    Heb een vraagje!!

    Er werd geroddeld dat ze TOm gebruikte , is da bu waar of niet????

    Heb een vraagje!!

    Er werd geroddeld dat ze TOm gebruikte , is da bu waar of niet????



    Daar kan ik je geen antwoord op geven ;S
    Zoveel weet ik er niet van, en trouwens iedereen verteld wel wat anders..Misschien kan iemand anders het zeggen, maar ik denk dat je het tom/ann-kathrine zelf moet horen zeggen ^^


    -

    Nouja zeg... zij ging uit, kende tom[alleen door de band] en greep gewoon haar kans zoals wij dat vast allemaal al gedaan hebben bij een lekkere jongen. Waarom ook niet, als hij er zelf niets op tege had?
    Héllo... Mensen die d'r haten ofzo zijn echt niet goed wijs...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nouja zeg... zij ging uit, kende tom[alleen door de band] en greep gewoon haar kans zoals wij dat vast allemaal al gedaan hebben bij een lekkere jongen. Waarom ook niet, als hij er zelf niets op tege had?
    Héllo... Mensen die d'r haten ofzo zijn echt niet goed wijs...


    Heb je gelijk in. Zoals al vele hebben gezegd; jij zou je kans wss ook gegrepen hebben! Moeten wij jou daarvoor ook haten? Nee!


    -

    (...)

    Daar kan ik je geen antwoord op geven ;S
    Zoveel weet ik er niet van, en trouwens iedereen verteld wel wat anders..Misschien kan iemand anders het zeggen, maar ik denk dat je het tom/ann-kathrine zelf moet horen zeggen ^^


    Denk ik ook ^^

    Mmaar ze is wel heeeel mmooooi!!

    Heb al verschillende foto's van haar gezien!!

    (...)

    Denk ik ook ^^

    Mmaar ze is wel heeeel mmooooi!!

    Heb al verschillende foto's van haar gezien!!


    Nja ik weet niet ^^
    Ik heb ook al veel foto's gezien van haar. Maar op de meeste staat ze niet zo mooi ^^ nja niet iedereen is altijd even mooi xD


    -

    (...)

    link!!!


    Geen idee, ik zal binnekort hard searchen