• Ok, de titel zegt het zelf al!
    Wat vinden jullie van Ann-Kathrine? Voor de mensen die niet weten wie ze is, wat ik betwijfel, is hier een linkje naar een filmpje;
    http://www.youtube.com/watch?v=JwDSDSSHb80
    Ik heb zomaar een filmpje uitgekozen, snel snel. Bij 1.17 is het Ann-Kathrine.
    Graag eerlijke antwoorden, en zeg ook waarom je zo over haar denkt aub. Graag ook wat beleefd blijven. ^^
    Sorry voor diegene moest er al zo iets bestaan van topic! Maar ik ben het nog niet tegengekomen.
    <3

    -x--x--x-

    ;; Mijn mening geld denk ik ook? ^^
    Ik vind het dom dat mensen haar haten ;S
    Ok, ik heb ook gehoord dat ze hem zat heeft gevoerd. Maar Tom deed toch mee, ookal was hij zat.. Iedereen mag eens fun hebben, niet? Gebeurd is Gebeurd.
    En moesten Tom&co ooit een vriendin hebben, ga je die dan ook haten? Denk eens aan het geluk van Tom&co ;S Besef dat zij niet weten dat jij bestaat, en dat je ze héél waarschijnlijk niet zult krijgen. Ik zie ze liever gelukkig, dan ongelukkig, ook als er een meisje in het spel komt. Jullie niet dan?
    Ik hoop dat jullie mijn mening begrijpen, en er al dan niet eens over nadenken. Danku

    Tot zover mijn gezeik ^^ Jullie beurt!


    -

    Hoe kan ik iets vinden van haar , als ik haar niet ken ?

    MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'



    HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..



    Jaloerse kutkinderen¬¬'



    BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH

    Ik vind Ann Kathrin leuk & lief :)


    Let the Night embrace you

    Ze boeit me niet =]

    MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'



    HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..



    Jaloerse kutkinderen¬¬'



    BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH


    Mee eens!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Mee eens!

    Ik ben het ook met je eens ^^


    Tanya is de beste.

    (...)

    Mee eens!



    mooi zo^^


    Eindelijk iemand met verstand<3


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Ik ben het ook met je eens ^^



    nog iemand met verstand^^


    Lalalalalalalala.

    MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'



    HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..



    Jaloerse kutkinderen¬¬'



    BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH


    Mha,
    Ik heb deze topic gwn geopend uit nieuwsgierigheid naar jullie meningen over haar. Ik persoonlijk heb er niets meer tegen ofzo. Ze boeid me niet eens. En je hebt gelijk; wij zouden hetzelfde gedaan hebben in haar plaats!
    x


    -

    (...)

    Mha,
    Ik heb deze topic gwn geopend uit nieuwsgierigheid naar jullie meningen over haar. Ik persoonlijk heb er niets meer tegen ofzo. Ze boeid me niet eens. En je hebt gelijk; wij zouden hetzelfde gedaan hebben in haar plaats!
    x


    het was ook niet tegen jou bedoelt hoor,maar ik weet gewoon dat hier heel veel Ann-Kathrin haters zijn,dus ik zeg het even x'D


    Lalalalalalalala.

    MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'



    HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..



    Jaloerse kutkinderen¬¬'



    BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH




    ben het met je eens.
    idereen had het zelfde gedaan!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)



    ben het met je eens.
    idereen had het zelfde gedaan!


    weer een slim meisje(:


    Lalalalalalalala.

    Omg, wat moet ik nou weer van haar vinden?


    ok

    mij si iets anders vertelt :S

    mij hebbe ze gezegt dat zij iets in tom zijn drinke had gdn zo werd hij zo dronke en toen kon ze doen met hem wat ze wilde:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ken haar niet, maar het lijkt mij een dikke trut.
    Ik heb niks tegen het feit van dat wat er met Tom is gebeurt. Weet je, dat is gebeurt, en voorbij, dus boeit het niet meer.
    Maar moest ik haar op straat tegen komen, zonder te weten wat er dan gebeurt is met Tom, zou ik haar een blonde trut vinden xD Ze lijkt zo een beetje op een trut xD