• Ok, de titel zegt het zelf al!
    Wat vinden jullie van Ann-Kathrine? Voor de mensen die niet weten wie ze is, wat ik betwijfel, is hier een linkje naar een filmpje;
    http://www.youtube.com/watch?v=JwDSDSSHb80
    Ik heb zomaar een filmpje uitgekozen, snel snel. Bij 1.17 is het Ann-Kathrine.
    Graag eerlijke antwoorden, en zeg ook waarom je zo over haar denkt aub. Graag ook wat beleefd blijven. ^^
    Sorry voor diegene moest er al zo iets bestaan van topic! Maar ik ben het nog niet tegengekomen.
    <3

-x--x--x-

;; Mijn mening geld denk ik ook? ^^
    Ik vind het dom dat mensen haar haten ;S
    Ok, ik heb ook gehoord dat ze hem zat heeft gevoerd. Maar Tom deed toch mee, ookal was hij zat.. Iedereen mag eens fun hebben, niet? Gebeurd is Gebeurd.
    En moesten Tom&co ooit een vriendin hebben, ga je die dan ook haten? Denk eens aan het geluk van Tom&co ;S Besef dat zij niet weten dat jij bestaat, en dat je ze héél waarschijnlijk niet zult krijgen. Ik zie ze liever gelukkig, dan ongelukkig, ook als er een meisje in het spel komt. Jullie niet dan?
    Ik hoop dat jullie mijn mening begrijpen, en er al dan niet eens over nadenken. Danku

Tot zover mijn gezeik ^^ Jullie beurt!

-

MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'

HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..

Jaloerse kutkinderen¬¬'

BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH

inderdaad .__.

Music is my fxcking drug. &#9835;

eej jullie doen net of het een crime is dat tokio hotel ook wel eens een vriendin heeft op een s uit zn dak gaat!! hallo hun hebben oowk hun leven!

Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

Ik kan ze echt ni uit staan en ik moet er niks van hebbe..maar volgens mij is da nog wel best een lief meisje ze ö

Ik haat haar niet ofzo... Ik vind Tom gewoon dom op dat moment.. Zegt die; Ja ik wist niet dat er alcohol in zat.. Of course Tom! Een jongen van 17/18 weet niet hoe oud die daar was, proeft niet in een drankje of er alcohol in zit?! Maak dat een kat wijs X'D Maar ik vind haar wel een slet om te zien.. Ze heeft foto's met nouja Tom dus, Georg en Gustav maar Bill niet X'D

Ik haat haar niet ofzo... Ik vind Tom gewoon dom op dat moment.. Zegt die; Ja ik wist niet dat er alcohol in zat.. Of course Tom! Een jongen van 17/18 weet niet hoe oud die daar was, proeft niet in een drankje of er alcohol in zit?! Maak dat een kat wijs X'D Maar ik vind haar wel een slet om te zien.. Ze heeft foto's met nouja Tom dus, Georg en Gustav maar Bill niet X'D

Ik denk dat tom 15jaar was..enjha ze ziet er misschien als een slet uit, maar verders ken je der niet ^^

-

Niemand nog wat te zeggen? [a']

-

Ik zou gewoon blij zijn voor hun als ze een vriendin zouden hebben.
    Niet jaloers zijn in ieder geval , dat vind ik zo stom.
    Laat hen doen wat ze willen.

xx

Ik proefde meer dan eens verlangen

MENSEN LEREN HET NOOIT AF¬¬'

HALLO HET IS 3 JAAR GELEDEN ONDERHAND EN DAN NOG ZAGEN VAN DIE ZIELIGE DOMME TOM-LOVERS DIE DENKEN DAT ZE HEM OOIT KRIJGEN ER OVER DOOR!Het moet onderhand ophouden,dat meisje heeft ook een leven&wat zou jij doen als je daar had gestaan&Tom wil je zoenen?Hem een klap verkocht?NEE¬¬',je zou HETZELFDE hebben gedaan!Dus kap met zagen over dat ze een slet is die Tom dronken heeft gevoerd,want hij had ook NEE kunnen zeggen tegen die drankjes als er überhaupt al iets van waar is.En dan nog iets: JE KENT HAAR NIET! jezus zeg misschien is het wel een hele lieve meid,wie zal het zeggen..

Jaloerse kutkinderen¬¬'

BTW ik ben SWEETxQUEEN beter bekend als BILLxKxBITCH

Inderdaad !

Ik snap trouwens niet waarom jullie haar kunnen haaten ? Jullie kennen haar niet .. Jullie kennen haar alleen als de ex van DE Tom Kaulitz. Sow what Tom heeft meer lieven gehad en heeft ook zoveel one nights stands gehad gaan jullie die dan ook allemaal haten ofwa ?

Spirits move me, every time I'm near you.

Ze heeft het tog maar gedaan hea :)
    Waar bijna iedereen over droomt, dat heeft zij gedaan. Vandaar die jaloerse reacties. Ik denk die meisje die A-K. een trut vinden, genoeg genoeg weten dat zij bereikt heeft waar zij naar streven. En daarmee een jaloerse reactie geven.
    Niet dat dat er iets mee te maken had o_O

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ze boeit me niet. x]

Mew <3

Ze heeft het tog maar gedaan hea :)
    Waar bijna iedereen over droomt, dat heeft zij gedaan. Vandaar die jaloerse reacties. Ik denk die meisje die A-K. een trut vinden, genoeg genoeg weten dat zij bereikt heeft waar zij naar streven. En daarmee een jaloerse reactie geven.
    Niet dat dat er iets mee te maken had o_O

Jhuaa ik kon mij ni zo verwoorde als jij net gedaan hebt ^^

-

het zelfde bij Nicole Scherzinger,omdat ze met Tom heeft gepraat en met hem op de foto is geweest¬¬' Oké ik vind haar een slet om te ZIEN maar dat wil niet zeggen dat ze ook een slet moet zijn,omdat ze toevallig met Tom heeft gepraat.Wat denk je dan van die meisjes die meet&greets hebben gewonnen?¬¬' die praten toch ook met de boys en dan nog iets:

ALS TOM MET 25 VROUWEN NEUKT,IS HET ZOGENAAMD GRAPPIG,MAAR ALS HIJ IEMAND KUST BLIJFT HET EEN DRAMA TOTDAT WE ONDERHAND BEJAARD ZIJN¬¬'

Lalalalalalalala.

Ik ken er niet, dus eigenlijk kan ik niet echt over haar oordelen.

Maar over de verhalen die ik gehoord heb.
    *boring*

Ik vind het raar dat mensen Ann-Kathrin haten.
    Als jij haar was, had je dan niet met Tom gezoend? Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet. En Ann-Kathrin is ook maar een mens hoor. ¬¬ Ik snap niet waarom vele [tohofans] haar haten. Zeker alleen omdat ze met Tom heeft gehad en hem heeft dronken gevoerd?
    Dat zijn roddels.
    Ze heeft het wel gedaan, maar Tom heeft er niks tegen gedaan. En nu laten tijdschriften hele andere kanten van het verhaal horen. *weirdoweirdo*

Maar als je haar dus haat, ben je echt een wannabe fan. :-X

-

het zelfde bij Nicole Scherzinger,omdat ze met Tom heeft gepraat en met hem op de foto is geweest¬¬' Oké ik vind haar een slet om te ZIEN maar dat wil niet zeggen dat ze ook een slet moet zijn,omdat ze toevallig met Tom heeft gepraat.Wat denk je dan van die meisjes die meet&greets hebben gewonnen?¬¬' die praten toch ook met de boys en dan nog iets:

ALS TOM MET 25 VROUWEN NEUKT,IS HET ZOGENAAMD GRAPPIG,MAAR ALS HIJ IEMAND KUST BLIJFT HET EEN DRAMA TOTDAT WE ONDERHAND BEJAARD ZIJN¬¬'

AMEN.

-

kvind mar stom da de 'domme' Tom lovers aar allemaal haten zenne :s als ze denken da ze tom ooit gaan kunnen krijgen dan zijn ze goewd verkeerd:s tom weet ineens niej dat die bestaan <_<
    en ook tware dar journalisten he kheb al verschillende verhale gelezen dat allemaal voor de foto was fzuu da die journaliste wa in tom zijn drinken adde gdn :S en dan nog als da ier geen waar is :S wat zou je zelf doen als der zo een knapperd voor uw neus staat en zou kusse met u :S
    btw: da meisj staat op foto's met verschillende sterren :S die zoekt gwn de sterren op twas niej speciaal voor tom fzo he :S tom was gwn een van de vele andere sterre waarmee die op foto stond :S
    xxx