• Ok, de titel zegt het zelf al!
    Wat vinden jullie van Ann-Kathrine? Voor de mensen die niet weten wie ze is, wat ik betwijfel, is hier een linkje naar een filmpje;
    http://www.youtube.com/watch?v=JwDSDSSHb80
    Ik heb zomaar een filmpje uitgekozen, snel snel. Bij 1.17 is het Ann-Kathrine.
    Graag eerlijke antwoorden, en zeg ook waarom je zo over haar denkt aub. Graag ook wat beleefd blijven. ^^
    Sorry voor diegene moest er al zo iets bestaan van topic! Maar ik ben het nog niet tegengekomen.
    <3

    -x--x--x-

    ;; Mijn mening geld denk ik ook? ^^
    Ik vind het dom dat mensen haar haten ;S
    Ok, ik heb ook gehoord dat ze hem zat heeft gevoerd. Maar Tom deed toch mee, ookal was hij zat.. Iedereen mag eens fun hebben, niet? Gebeurd is Gebeurd.
    En moesten Tom&co ooit een vriendin hebben, ga je die dan ook haten? Denk eens aan het geluk van Tom&co ;S Besef dat zij niet weten dat jij bestaat, en dat je ze héél waarschijnlijk niet zult krijgen. Ik zie ze liever gelukkig, dan ongelukkig, ook als er een meisje in het spel komt. Jullie niet dan?
    Ik hoop dat jullie mijn mening begrijpen, en er al dan niet eens over nadenken. Danku

    Tot zover mijn gezeik ^^ Jullie beurt!


    -

    Ik ken haar niet, maar het lijkt mij een dikke trut.
    Ik heb niks tegen het feit van dat wat er met Tom is gebeurt. Weet je, dat is gebeurt, en voorbij, dus boeit het niet meer.
    Maar moest ik haar op straat tegen komen, zonder te weten wat er dan gebeurt is met Tom, zou ik haar een blonde trut vinden xD Ze lijkt zo een beetje op een trut xD


    Ze zit er een beetje arro uit, maar ze is een ontzettend lief meisje. En ja dat kan ik weten ja.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken der niet..

    Weet nieteens wie ze is..

    MAar zoals ik van jullie begrijp heeft ze ooit is met Tom gezoend en zijn jullie daarom boos op der.. WHY??

    Ik word hier echt zo moe van..

    Tom mag niet met iemand zoenen hoor... Dat wil ik doen.. JEZUS!

    Hij heeft ook een leven..

    Hij heeft nieteens weet van jullie bestaan..

    Ik vind Tom ook sexy ja.. Maar ik weet dat ik hem nooit zal krijgen en doe er ook geen moeite voor.

    En ik vind gewoon DOM hoe jullie nu doen.. Ik begrijp dat echt niet..

    Ik heb gesproken x')

    Xjes

    Ze is geniaal.


    blame the bully.

    Hoe kan ik ooit een mening over dr hebben als ik dr niet ken. -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hoe kan ik ooit een mening over dr hebben als ik dr niet ken. -.-

    Inderdaad


    zou ik haar een blonde trut vinden xD Ze lijkt zo een beetje op een trut xD



    Ohh, heerlijkkkk vooroordelen -.-'


    Hoe kan ik ooit een mening over dr hebben als ik dr niet ken. -.-


    Dat ook =D.

    Yaay, gerechtigheid.

    Heb medelijden met haar, al die fans, die je bedreigen, en afkatten op internet...
    Er was trouwens ergens een interview met Tom, EN haar op youtube. ^^

    SOOO.

    I think she's a lucky, lucky girl =)

    x

    (...)

    Ze zit er een beetje arro uit, maar ze is een ontzettend lief meisje. En ja dat kan ik weten ja.

    x.

    En hoe kan jij het weten dan?


    -

    ooh joh mij boeit het niet joh k luister nu naar YUMMY van gwen stefani enzo denk k ook over tom(A)
    (L)en all die andere leuke jongens die gewoon voor me snuffert rond lopen(L)(A)

    en dat meisje boeit me niet het enigste wta k nu van haar vidn s dat ze er nu nog zo'n ophef van maakt en filmpjes en enz.. op internet zou zette het s wel iets van 3 jaar terug en elk jaar komt er 1 jaar bij en als het 5 jaar geleden s gaatze er dan nog over door? kw ete niet maar als dat zo s vind k d'r wel zielig mara k ga nu YUMMY weer overnieuw zette(A)


    veel succes met boos en enz... dingen op dat meisje die jullie niet kennen(A):P

    Er was trouwens ergens een interview met Tom, EN haar op youtube. ^^


    link!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Weetje,
    ik hoop nouw echt dat ze eens een keer een vriendin [of vriend natuurlijk..] krijgen. :D
    en dan ga ik de mensen haten die dan roepen ; NEE, bill/tom/georg/gustav is van mij.
    en dan worden er heeeel veel mensjes gehaat. :D


    AAP

    Ze lijkt zo, arrogant ö!
    Alleen die blik in haar ogen al..


    I don't need words to feel those lips.

    Heuw tering ze ziet er wel arrogant uit dat wel..
    maar of ze het is..
    daat weet je niet he. x'D
    _O_


    AAP

    Heuw tering ze ziet er wel arrogant uit dat wel..
    maar of ze het is..
    daat weet je niet he. x'D
    _O_


    tering? Nja beleefdheid?


    -

    ik ben beleefd hoor..


    AAP