• Ik maak One shots, dus als jij een one shot van jezelf wilt met een adorable guy/girl, dan moet je het me laten weten in dit topic of een pb.
    Het mogen ook One-shots zijn van andere mensen, maar als ik het niet ken, dan moet je me er wel een beetje over inlichten. Gomen (Sorry), als het niet lukt. (:


    Als je het durft, doe je mee. :Y)

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + Photo:
    Likes:
    Dislikes:
    Je relatie nu met je crush (friends, etc?):
    Je crush zijn/haar naam:
    Photo &karakter van je crush:
    Extra:


    Aanmeldingen:
    1. ...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 21:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Mallory Diaté-Casanova
    Leeftijd: 19
    Karakter: Mallory is een vrolijk meisje met een mooie glimlach. Ze lacht vaak en ze houdt er van om mensen aan het lachen te maken en andere gelukkig te zien. Ze heeft een goed gevoel voor humor en ze maakt graag sarcastische opmerkingen waardoor iedereen altijd plat ligt van het lachen. Mallory kan redelijk fel uit de hoek komen als iemand een opmerking over haar familie of vrienden maakt. Ze heeft een grote mond en zegt altijd de waarheid. Ze geeft mensen bijna nooit een tweede kans, alleen als ze zichzelf ermee pijn doet als ze die persoon geen tweede kans geeft. Mallory is een echte losbol. Ze houdt van feestjes maar ze drinkt nooit alcohol. Ze wordt vaak raar aangestaard als ze gewoon een Fanta besteld in plaats van bier. Ze amuseert zich liever nuchter dan zat en de volgende dag met een reuze kater rond te lopen. Ze houdt van sporten, maar ze is er niet goed in. Ze bekijkt het leven altijd door een roze bril en ze is bijna altijd positief.
    Uiterlijk + Photo: Mallory!
    Likes: Vanilleijs, leeuwen, Spanje, rood, schaatsen, lezen, Harry Potter, voetbal, haar twee oudere zussen, Coca Cola Light, haar vrienden en vriendinnen, sneeuwluipaarden, fotoshoots met haar vriendinnen, chocolade, zonnebloemen, thee, Fanta, nagellak, appelsienen, mensen gelukkig maken, muziek, gitaar, piano en harp spelen, dansen in de regen en zingen.
    Dislikes: Onweer, hittegolven, pistolen, onkruid, champignons, school, reclame op tv, overdreven Amerikaanse tv-series, arme landen, mensen die zichzelf beter vinden, mensen met veel te veel geld, apen, brillen, Geschiedenis en de afwas doen.
    Je relatie nu met je crush (friends, etc?): Best friends
    Je crush zijn/haar naam: Cesc Fabregas
    Photo &karakter van je crush: Cesc! Cesc is 23, maar loopt nogal achter op zijn leeftijd. Mensen zouden eerder zeggen dat hij 21 is en dat komt vooral door zijn vriendschap met Lory.. Cesc is bijna hetzelfde evenbeeld als Lory alleen komt Voetbal bij hem op een verhoogje te staan.
    Extra:Mallory's tweelingzus Ronnie stierf drie jaar geleden aan borstkanker. Mallory heeft twee puppy's, één witte huskey; Tucker en één wolfje; Alou


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.