• The wrong wedding • Gerard Piqué
    Mallory Diarté-Casonova, de troonopvolgster van Santa Marta, een kleine staat in Colombië, is twintig als ze verplicht wordt om te trouwen. ze heeft de keuze uit vijf kroonprinsen van over de hele wereld. Mallory ziet een huwelijk met één van deze totaal vreemde mannen niet zitten en vluckt met haar beste vriendin naar Spanje, een zonnig land in Europa, vlak voorbij de Grote Oceaan.
    Mallory ondergaat een grote transformatie: ze veranderd van haarkleur, neemt kleurlenzen en veranderd haar koninklijke naam in de normale naam: Ronnie Fernàndez.
    Als de meisjes van hun vakantie genieten, waarin Mallory een oplossing voor haar huwelijk probeert te vinden, besluiten de vriendinnen zich volledig uit te leven in een match van de plaatselijke voetbalploeg FC Barcelona.
    Als de prinses en haar vriendin verloren lopen in het stadion en hulp krijgen van de coach van de voetbalploeg is hij de eerste die hen herkent. In ruil voor de geheimhouding van haar identiteit probeert Mallory de ploeg te sponseren met geld van haar koninkrijk. Maar als de vijf kroonprinsen, die nog steeds in het kasteel in Colombia zitten erachter komen dat er steeds geld verdwijnt en naar Spanje wordt gebracht gaan ze met zen vijven op onderzoek uit.
    Een van de vijf zal uiteindelijk met Mallory trouwen, hoewel Mallory stapel, tot over haar oren verliefd werd op een voetballer, hoewel ze wist dat ze nooit met hem kon trouwen.

    Sleeechte inhoud, je sais!


    Needed;
    # Beste vriendin Mallory (mag toekomstige vriendin zijn, maar alleen van een Barcelonadude, of Fabregas)
    sevani
    # 5 2 kroonprinsen van (..) (géén Spanje ofcourse)
    Skymaw ; Frankrijk
    Skymaw ; Egypte
    Skymaw ; Duitsland

    # Jongere zus Mallory
    Skymaw
    # Zelf verzonnen rollen (:

    Information;
    # Rol:
    # Naam:
    # Undercovernaam: * Alleen voor BF
    # Leeftijd:
    # Uiterlijk: Foto én beschrijving
    # Undercoveruiterlijk: Foto én beschrijving * Alleen voor BF
    # Karakter:
    # Extra's:

    Alles invullen of je krijgt sowieso geen rol!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 17:35 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga lezen. Maar ik doe nooit aan rollen, ben ik te lui voor. Maar heb je de story al gemaakt zodat ik al een abo kan nemen? Anders moet je me het laten weten, oui? Pique is sexy.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYGEORGE schreef:
    Ik ga lezen. Maar ik doe nooit aan rollen, ben ik te lui voor. Maar heb je de story al gemaakt zodat ik al een abo kan nemen? Anders moet je me het laten weten, oui? Pique is sexy.

    Ik moet alleen de korte inhoud echt een stuk korter maken xp en ik heb nog een cover nodig en dan zet ik hem online (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Vriendin Cesc Fàbregas.
    # Naam: Penelopé Luena Lamora.
    # Undercovernaam: Luna.
    # Leeftijd: 18.
    # Uiterlijk: Penelopé heeft bruin lang stijl haar, bruine ogen, en is zo'n 170.m. Ze heeft lange benen en heeft een slank tot mager postuur. Ze heeft lange benen, en heeft een lichte tint.
    # Undercoveruiterlijk: Foto én beschrijving * Alleen voor BF
    # Karakter: Penelopé is een rustig en vooral stil meisje. Ze kan soms wel zeggen wat ze denkt, maar Penelopé is heel erg verlegen naar nieuwe mensen toe. Ze is opengesteld voor af en toe een praatje, en is sociaal, en een tikkeltje arrogant.
    # Extra's: Penelopé had al een crush op Cesc sinds ze hem voor het eerst zag voetballen op het pleintje waar ze toen op vakantie was in Spanje. Ze stapte op hem af en verdronk bijna in zijn mooie ogen. Ze zijn nou ongeveer een jaar samen, en het gaat nog steeds super.
    Ook houd ze van dieren, en heeft ze een konijn, en twee husky's. Nana en Duvel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Primavera schreef:
    (...)
    Ik moet alleen de korte inhoud echt een stuk korter maken xp en ik heb nog een cover nodig en dan zet ik hem online (:


    Okay. Oef ik kan niet wachten. Een Pique verhaal x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    # Rol: Jongere zus Mallory
    # Naam: Lily Mary Diarté-Casonova
    # Leeftijd: 18
    # Uiterlijk: http://15.media.tumblr.com/tumblr_ks48esikRN1qz8a9zo1_500.jpg
    Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara. Ze draagt meestal een skinnie jeans met een leuk t-shirt en een vestje erop met daaronder een paar sneakers. En een paar leuke armbanden. En als het perse moet draagt ze zo nu en dan (met tegenzin) een jurk.
    # Karakter: Ze is een lief meisje, maar laat niet over zich heen lopen. Ze weet goed wat ze wilt en daar zijn haar ouders niet altijd blij mee, want dat levert vaak roblemen op. Ze is ook heel erg koppig. Ze is een vrolijk meisje, vaak is ze druk. Maar ze houdt ook heel erg van lezen en dat is een van de enige momenten dat ze ook stil is. Ze haalt ook veel kattekwaad uit. Want ze vind het maar niks dat ze zich altijd voorbeeldig moet gedragen.
    # Extra's: Ze houd van voetballen, maar dat vinden haar ouders maar niks, Gerard Pique is haar favoriete voetballer

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 17:24 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # Rol: Beste vriendin Mallory.
    # Naam: Eliska Toledo
    # Undercovernaam: * Ella Edoz
    # Leeftijd: 20
    # Uiterlijk: Eliska. Ze heeft mooi lichtbruin haar, groene ogen en is een mooi, slank meisje.
    # Undercoveruiterlijk: Undercoverlook! Eliska draagt blauwe lenzen, heeft haar haren geknipt + donkerblond geverft.
    # Karakter: Eliska is een heel vrolijk meisje. Ze is typisch de vriendin die altijd helpt en goede raad geeft. Eliska laat haar vrienden nooit vallen voor iets, haar vrienden en familie komen altijd op de eerste plaats. Ze kent haar vriendin beter dan wie dan ook, en weet meteen welk soort jongen aan haar eisen voldoen. Maar toch kan ze koppig zijn en jaloers, als ze vaak haar zin niet krijgt. Ze laat haar ook nooit beetnemen en ze heeft het meteen door als iemand tegen haar liegt.
    # Extra's: Ze heeft verstand van voetbal, want ze heeft drie broers die alle drie voetballen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    # Rol: Beste vriendin
    # Naam: Valentijn D'Amoux
    # Undercovernaam: Valerie Collesto
    # Leeftijd: 22
    # Uiterlijk: Valentijn. Ze heeft bruine haren, met veel laagjes en ze vallen vaak nonchalant over haar schouders heen. Haar ogen zijn groenig, ze draagt er nooit make-up omheen omdat ze dat nooit nodig vindt. Ze ziet er nooit echt vrouwelijk uit.
    # Undercoveruiterlijk: Valerie. Ze heeft haar haren rood geverft, en er zit meer volume in. Haar ogen zijn nog steeds hetzelde, maar dat komt omdat ze toch niet erg opvallen, en haar oogkleur niet per se erg mooi is. Ze draagt nu meer vrouwelijke kleding, want niemand zou haar zo herkennen.
    # Karakter: Valentijn is een intelligent meisje, ze is erg slim en ze heeft een flinke dosis gezond verstand in zich. Ze is brutaal en ze heeft altijd een woordje klaar, omdat ze zich niet graag laat commanderen. Ze leeft soms erg in haar eigen wereldje, dan is ze dromerig en antwoordt ze erg vaag. Ze kan van elke saaie gelegenheid een feest maken, want ze houdt zo van feesten. Valentijn is druk, nonchalant en afentoe zelfs arrogant. Ze staat niet erg makkelijk tegen over jongens, ondanks dat iedereen dat zou denken met haar nonchalante instelling. Ze wil liever dat ze niks met haar beginnen en daarom doet ze erg arrogant tegen jongens, dat is meestal niet negatief bedoeld maar zo komt het wel over. Ze heeft ooit een vriendje gehad, maar hij ging vreemd voor haar neus terwijl ze het op de dag één jaar hadden. Ze was er kapot van en daarom is ze vast besloten dat mee wil met Mallory, het is immers haar beste vriendin. Ze haat het ook om te zien dat Mallory moet trouwen, ze is iemand die echt gelooft in ware liefde en dan wordt haar vriendin tot zoiets gedwongen, dat vindt ze gewoon pijnlijk.
    # Extra's: Wat veel mensen niet weten is dat Valentijn erg goed kan dansen. Ze laat het liever niet aan mensen zien, omdat ze erg onzeker is. Ze danst wel als ze alleen is, en ze kan het gewoon ontzettend goed. Ze is lenig en ze kan dingen met haar lichaam doen, die bij veel mensen wel drie jaar oefentijd kosten. En Valentijn is een katten mens, ze heeft bij haar ouders 6 katten rond lopen. Bro, Afro, Moose, Crumble, Mee en Cupido.

    Je moet Mallory haar aan iemand koppelen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    sevani schreef:
    Je moet Mallory haar aan iemand koppelen :9~
    [/i]

    Messi? Fabregas? Villa? Hernandez?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Kroonprins van Frankrijk
    # Naam: François d'Angoulême
    # Leeftijd: 25
    # Uiterlijk: http://www.aceshowbiz.com/images/still/royal_engagement_17.jpg
    Hij heeft zwart haar wat achterover is gekamt. Hij is 1.85 m. En heeft een knap uiterlijk. Blauwe ogen en een lach waarbij je smelt. Hij praat alleen heel erg bekakt.
    # Karakter: Hij is heel erg vol van zichzelf. En vind dus ook dat hij met Mallory moet trouwen. Hij kijkt op iedereen neer. En niemand doet iets goed. Hij weet alles van etiquette, tot irritatie van anderen. Want hij weet alles beter. Hij ziet zichzelf als een of andere held.
    # Extra's: Hij is een moederskindje


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # Rol: Kroonprins van Egypthe
    # Naam: Mentoehotep Nebhetepre (= Toeho)
    # Leeftijd: 23
    # Uiterlijk: http://www.filmschoolrejects.com/images/gyllenhaal-prince.jpg. Hij ziet eruit alsof hij uit een film is gestapt xD. Hij is 1.80 m lang. En heeft halflang haar. Bruine ogen en een lieve lach.
    # Karakter: Het is een lieve en stoere jongen. Hij is niet snel ergens bang voor. Hij ziet het alleen niet zitten om te trouwen, hij wil veel liever vrij zijn. Zonder zorgen van een vrouw. Hij houdt ervan om op handen gedragen te worden. Hij is daardoor lichtelijk arrogant.
    # Extra's: Hij vind Mallory een lekker ding.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb inspiratie, ik ga er nog een verzinnen x'D.
    Maakt het uit als de prins stiekem gay is?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 17:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # Rol: Kroonprins van Duitsland
    # Naam: Gunther van Schwarzburg
    # Leeftijd: 24
    # Uiterlijk: http://blogimages.seniorennet.be/marcel2006/251337-382a07a54dd6db7c108c11e787a257ae.jpg Hij heeft rood haar, wat hem onderscheid van de rest van de prinsen. Hij heeft blauwe ogen en een paar verdwaalde sproetjes op zijn gezicht. Hij is 1.83 m lang.
    # Karakter: Het is een supervrolijke jongen. En verzot op het prinsenleven. Hij kan het meteen goed met Mallory vinden. Hij is erg praat graag en heel emotioneel. Hij heeft alleen maar prinsessen vriendinnen.
    # Extra's: Hij is stiekem homo.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # Rol: Vriendin Messi
    # Naam: Lieke van der Vaart
    # Leeftijd: 18
    # Uiterlijk: http://m.s11.pollpigeon.com/media/answer/selenagomezfan_com-photoshoot23-0009_jpg_350x500_q85.jpg Lieke heeft lang bruin haar met een slag erin. Is 1.65 m lang. En heeft bruine ogen. Ze draagt vaak zomerjurkjes of een spijkerbroek met een leuk shirt en als het koud is een vest. Als make-up draagt ze zwarte eye-liner met mascara en lipgloss. Ze houdt erg van sieraden.
    # Karakter: Ze is een lief meisje dat het beste voor iedereen wil. Haar motto is dan ook: verbeter de werekd begint bij jezelf. Ze probeert voor iedereen wat te doen. Soms maken mensen daar dan ook misbruik van, maar dan staan haar vrienden klaar om haar te helpen. Ze is heel close met haar vrienden. Ze is een doorzetter en een strebertje.
    # Extra's: Is het zusje van rafael van der Vaart en speelt in het dames elftal van FC Barcelona en is keeper en aanvoerder. Ze is de beste vriendin van Gerard Pique. Ze vind mallory een aardig meisje en kan goed met haar opschieten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # Rol: Kroonprins van amerika
    # Naam: Joseph of Windsor
    # Leeftijd: 21
    # Uiterlijk: http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2008/12/henrie-italy/david-henrie-vacat-italy-08.jpg
    Jospeh heeft bruin haar wat warrig op zijn hoofd zit. Hij is getint en heeft bruine ogen. Hij is ongeveer 1.80 m lang. En kleed zich altijd stijlvol met een stoere kant eraan.
    # Karakter: Hij is heel sociaal, daarom vind het volk hem ook zo leuk. Hij heeft veel vrienden en houdt van feestjes. Hij is verzot van auto's en gamen.
    # Extra's: Mallory is zijn type niet.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 19:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.