• Als mensen een verhaal kwijt willen hier en daarop raad. Dan gaan de meeste praten met voorletters van namen, en dus geen gehele of anonieme naam. Nou als ik dit al zie;
    'R kuste me maar K werd boos op me omdat een vriendin van K, S iets met hem heeft. Daarna kwam K en ging praten met R omdat S dat wilde en ik keek maar toe...'etc, hou ik al bij de tweede zin op. Ik kan dat gewoon echt niet lezen. Wie heeft dat ook nog meer?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik erger me er ook aan --"
    Gebruik dan andere namen maar gwn R of K of N daar slaag ik echt mee in de knoop :S da kunt ge ni lezen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, het is praktischer als je de namen gewoon veranderd en dat er onder zet.


    Alis volat propriis

    ik vindt dat zooooo verwarend:X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parviainen schreef:
    Ik vind het verwarrend maar ik irriteer me er niet aan hoor :') Ik zou ook niet zomaar de namen van vriendinnen hier plaatsen.


    Ja, je hebt gelijk. What moet je anders doen om te vertellen dat het over die personen gaat? Je kunt toch moeilijk zeggen het lief van mijn beste vriendin, een vriend van me, enz enz, dan zal het nog ingewikkelder worden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oke, daar snap ik dus geen flikker van :Y)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik probeer het wel altijd te lezen, maar ik raak inderdaad best wel snel de draad kwijt. Gewoon eronder: 'Ai, dat is rot. Ik zou er gewoon over praten'. Haha nee dat is lullig.


    It's time to be happy again.

    Parviainen schreef:
    Ik vind het verwarrend maar ik irriteer me er niet aan hoor :') Ik zou ook niet zomaar de namen van vriendinnen hier plaatsen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zó irritant iid xD

    Ability schreef:
    Dan snap ik er nooit iets van en doe ik niet eens de moeite het te lezen. (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pyromanie schreef:
    (...)

    Ja, je hebt gelijk. What moet je anders doen om te vertellen dat het over die personen gaat? Je kunt toch moeilijk zeggen het lief van mijn beste vriendin, een vriend van me, enz enz, dan zal het nog ingewikkelder worden.

    Je kan ze andere namen geven,i.p.v de echte naam gebruik je bv Piet en Ansje(ik zeg maar wat).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Caelum schreef:
    Oke, daar snap ik dus geen flikker van :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb er geen problemen mee om het te volgen maar het is wel irritanter.

    Ik vind dat ook irritant, maar na een paar keer lezen begrijp ik het wel.


    -

    Agree! Zo erritant..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Da's best lastig.