• Als mensen een verhaal kwijt willen hier en daarop raad. Dan gaan de meeste praten met voorletters van namen, en dus geen gehele of anonieme naam. Nou als ik dit al zie;
    'R kuste me maar K werd boos op me omdat een vriendin van K, S iets met hem heeft. Daarna kwam K en ging praten met R omdat S dat wilde en ik keek maar toe...'etc, hou ik al bij de tweede zin op. Ik kan dat gewoon echt niet lezen. Wie heeft dat ook nog meer?


    your eyes are like stars in the night.

    Weet je wat pas ergerlijk is? Zo'n verhaal maar dAn zoOooow getippt,,


    Home is now behind you. The world is ahead!

    heb ik ook moeite mee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.


    dat heb ik dus ook ja


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Klopt. Zeker als er iets van vijf afkortingen worden gebruikt heb ik zoiets van: wtf?

    Weet je wat ik doodergerlijk vind? Als iemand 'niej' typt ipv 'niet'. Of 'sgatjj'. Zulke woorden. Daaamn, dat vind ik zulke slechte tienermeisjestaal :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Solita schreef:
    Ik vind dat verwarrend, want ik onthou nooit wie K is en wie L is. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ivan schreef:
    Klopt. Zeker als er iets van vijf afkortingen worden gebruikt heb ik zoiets van: wtf?

    Weet je wat ik doodergerlijk vind? Als iemand 'niej' typt ipv 'niet'. Of 'sgatjj'. Zulke woorden. Daaamn, dat vind ik zulke slechte tienermeisjestaal :']

    Ja inderdaad :\


    your eyes are like stars in the night.

    ik vind het verwarrend want ik moet altijd alles drie keer lezen om mee te zijn xd

    ik vind het ook irri , alsof wij die persoon kennen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dan snap ik er nooit iets van en doe ik niet eens de moeite het te lezen. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Parviainen schreef:
    Ik vind het verwarrend maar ik irriteer me er niet aan hoor :') Ik zou ook niet zomaar de namen van vriendinnen hier plaatsen.

    ik stop dan meestal meteen met lezen, je kunt toch ook gewoon neppe namen neerzetten bijv piet of henk in plaats van een letter

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 21:42 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    nerveus schreef:
    Ik doe dat alleen als het met 2 personen te maken heeft. Met meerde personen doe ik of de gewonen of andere namen ;) Het is idd een beetje ingewikkeld


    same as me jullie moeten het wel begrijpen (krul)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pas als er meer dan twee mensen in het verhaal voorkomen, vind ik het irritant


    Sometimes, words are not enough to express a feeling

    Ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon ipv letters ff andere namen verzinnen?


    ars moriendi

    ik vind het verwarrend..


    Don't dream your life, but live your dream!