• Als mensen een verhaal kwijt willen hier en daarop raad. Dan gaan de meeste praten met voorletters van namen, en dus geen gehele of anonieme naam. Nou als ik dit al zie;
    'R kuste me maar K werd boos op me omdat een vriendin van K, S iets met hem heeft. Daarna kwam K en ging praten met R omdat S dat wilde en ik keek maar toe...'etc, hou ik al bij de tweede zin op. Ik kan dat gewoon echt niet lezen. Wie heeft dat ook nog meer?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik doe dat alleen als het met 2 personen te maken heeft. Met meerde personen doe ik of de gewonen of andere namen ;) Het is idd een beetje ingewikkeld


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind dat niet zo erg. :X Als het stukje maar niet al te lang is.
    Ik moet het vaak 2x lezen, maar dat moet ik wel vaker omdat mijn concentratievermogen nou niet bepaald goed is.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 15:38 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.


    effort never betrays you

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.

    Ik vind dat verwarrend, want ik onthou nooit wie K is en wie L is. :'d


    Let the Night embrace you

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.

    + we kennen ze toch niet. Er bestaan wel duizenden Emma's en Robin's enzo... ><

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 15:43 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het verwarrend maar ik irriteer me er niet aan hoor :') Ik zou ook niet zomaar de namen van vriendinnen hier plaatsen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik het wil snappen moet ik het zes keer lezen, maar dan snap ik het ook wel. Ik vind het niet heel vervelend, maar als er driehonderd verschillende personen in voorkomen kan ik me er wel aan ergeren, ja.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Toxxxic schreef:
    Ik dacht dat ik de enige was. Ik kan dat ook echt niet volgen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Giants schreef:
    Als ik het wil snappen moet ik het zes keer lezen, maar dan snap ik het ook wel. Ik vind het niet heel vervelend, maar als er driehonderd verschillende personen in voorkomen kan ik me er wel aan ergeren, ja.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als je goed nadenkt, kun je het best volgen. Ik iig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, dat is best wel lastig, vooral als het verhaal heel ingewikkeld wordt. Het handigste is om gewoon compleet andere namen te verzinnen, want dat is ook anoniemer dan de voorletter (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parviainen schreef:
    Ik vind het verwarrend maar ik irriteer me er niet aan hoor :') Ik zou ook niet zomaar de namen van vriendinnen hier plaatsen.

    Alsof iemand weet wie je bedoelt als je bijv. Lisa neerzet. Er zijn duizenden Lisa's.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.